Pitstop Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Vært en lang dag med demontering og montering i dag, men måtte også ta stor service og siste finish på E61 i dag da jentene i hus drar på bilferie på mandagen Skal ta bilder og legge ut i morgen når jeg har fått montert litt mer...har bilder fra det meste av prossesen
jacobsen91 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Gleder meg til og se bilder av dette Om jeg gjetter at det er M3 styling.. er jeg helt ute og kjører da?
Pitstop Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Blei montering til ut på natta i går kveld også, så ikke fått tatt så mye bilder Men kjørte bilen hjem i går og på jobb i dag Fikk ikke montert eksos pga manglet et par fester som jeg må betille i dag
Pitstop Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Litt bilder av prossesen Pussing Klart til grunning Farge og klarlakk kommet på Demontering av org. fangere og sideskjørt + skjermer Montering av org. M3 sideblink og spylervesketank Montering av nye deler Nede på hjula igjen uten sideskjørter og eksos Sideskjørtene kom på i natt, men ble så seint at det ble ikke noen bilder Måtte rokke opp E61`n litt i helga å til damene i huset skulle bilferie i dag Felger, justerbart, frontleppe,emblemer og div lys Har vært ei LANG uke..hehe
Pitstop Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Litt bilder med sideskjørt Neste runde nå er M3 list bagasjelokk,panser, eksos og M-innstegslister
VegarVS Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 fyfaen for en rå e90!! likte den herbie`n som stod i bakgrunnen der
Pitstop Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Takker Skal ikke tulle med herbi`n...gruppe nasjonalbil på 600kg med 2,7 på litt i overkant av 200hk...hehe
Maloi Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Den ble fort veldig rå den bilen din Sondre hehe.. bra jobba, men kan tenke meg det var lange dager!!
Pitstop Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Det har vært noen ekstremt lange dager ja...hadde ikke gjort noe med litt ferie nå..hehe men mange timer igjen før den er ferdig sånn jeg vil ha den
Skaar Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Rått resultat, 10 poeng for effektivitet! Ble fort ferdig med denne, hadde bare jeg hatt samme tempoet
ZhilleN Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Utrolig og du står på! sinnsykt effektiv og flink du Jobbe som billakkerer på GS er vel drømmen det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå