CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Takk for svar gutter Ble litt forvirra her nå.. For jeg har jo en preface motor, men det sitter en føler på veivakselen (tror jeg) Men den ser ikke lik ut som på den deletegningen du linka til. Skal gå ut nå å ta litt bilder
CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Denne boksen du mente ehrnst? Her er da det jeg mener er veivfølern Motor generelt, vet ikke om det er faceliftnett eller ikke
CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Ok Har ikke greid å finne den i ETK'n på GS, har du delenr? Edit: fant den nå
hao Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Hvis du vil sammenligne pris https://www.koed.no/ http://www.schmiedmann.no/
CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Men faen, ledninga fra den går jo inn i det store stikket som stikker ut ved innsuget der... Sammen med en feit kabel. Åssen skal jeg få bytta det da? Utifra tegninga ser det jo ut som at den kontakta følger med sensoren, men åssen skal jeg gjøre det med den feite kabelen da?
ehrnst Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Den har ingenting å si. Er nok bare til noe forhistorisk diagnose. Den som ligger øverst i det første bildet med.rund stikk jeg mente.
CV-Erik Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Men kabelen til sensoren ender jo oppi der.. Der har bare noe med diagnose å gjøre altså? På første bilde så er det jo coilen det er bilde av, den kan da umulig være feilen? Edit: Du skjønte nå hvilken du mente. Kan den være feilen altså?
CV-Erik Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Noen andre som vet hva dette kan være?
ehrnst Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 som sagt. prøv å se om du kan få lånt deg en. Mener jeg har to stykk liggende, men jeg skal ikke i garasjen, eller på nesodden de nærmeste dagene
CV-Erik Skrevet August 3, 2011 Forfatter Skrevet August 3, 2011 Ahh... Alle andre med E30 jeg kjenner i området har 325 Så da har dem vel ikke en sånn. Du får si ifra neste gang du turer til Nesodden, hadde satt pris på det
CV-Erik Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Fikk låne en tenningsmodul av ehrnst og var ute å prøvde nå, men ble ingen endring Noen som har noe forslag?? Skjønner ikke en dritt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå