karopp Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Halloen. Har en 93 modell e34 520 som er byttet til 92 modell motor og hjerne i, Non vanos. Gikk fint første lille tiden jeg hadde den, men nå fusker den. Når den er kald smeller det i innsuget og hoster og harker. Når den er varm går den helt fint så lenge det ikke er belastning/motstand. Litt aks går an, men for mye begynner den bare å hoste og smelle. Har prøvd med ny LMM, nye plugger og den går på alle coilene. Skjønner ingenting og trenger hjelp fra erfarne folk.. Håper det er noe jeg kan gjøre. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Noen slanger som ikke sitter helt riktig og som gir feil luft feks? På min E39 lurte belgen som går til innsuget meg da det var vanskelig å se at den ikke var helt riktig montert. (røska litt for mye i luftfilteret og belgen hoppa av uten at det var lett å se ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Hvis du har skiftet pluggene og er sikker på at coilene er OK tenker jeg på pluggledninger eller fukt ved plugghette. Pluggledningene går an å ohme. Vet ikke hvor mye men bare sjekk om det er samme verdi på alle. Sjekk samtidig for fukt ved pluggene men det har du vel sikkert kontroll på da du har skiftet plugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå