fizn Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Senk, felg og sorte nyrer så er den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Men la gå, har vært å handlet ny bil idag e46 320D Kommer nok noen oppdateringer på denne også Den var pen! Hvor mye ga du for den? Flere bilder? Tenker å kjøpe meg en slik selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Men la gå, har vært å handlet ny bil idag e46 320D Kommer nok noen oppdateringer på denne også Den var pen! Hvor mye ga du for den? Flere bilder? Tenker å kjøpe meg en slik selv. Takk Flere bilder kommer, hva jeg ga blir mellom meg og selger men i 100K prisklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 blitt litt lite bilder i det siste så her kommer det noen Tatt i instagram, litt stilig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Beklager dårlig iphone bilder Haters gonna hate Et lite prøveprosjekt med di lysene Og her er noen bilder av e46en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Føler jeg har sagt det før Senk mer foran, og få bort splittersene Hehe ^^ Kule lys! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Føler jeg har sagt det før Senk mer foran, og få bort splittersene Hehe ^^Kule lys! Link? Jajaja det kommer Splitterne er knekt nå så di ryker av så må jeg bare få bestilt nye topplagre åsså ryker hjelpefjæra av og da blir det saker Har enda ike fått dekkene ifra tollpost som har sagt di skal levere di gang på gang! får vel inn å hente di.. her er linken til lysene i dørene http://www.ebay.com/itm/2pcs-LED-CAR-WE ... 06&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Skjer ikke så mye her for tia, men vurderer å ta av den gule lyktefilmen og heller gå for oransje blinklys. va tycks? Trenger også nye topplagre fremme, og lurer på å gå for justerbare men er det verdt pengene? Lite stemmningsbilde av godbilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Har du problemer med subbing? evt om du får problemer ved mer senk... Skal du kjøre på bane? Hvis nei, ikke verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 nei ingen problemer med subbing og banekjøring blir det nok lite av. Tror jeg dropper det da og kjøper orginale da Og nå har jeg tatt av splitterne!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Nice! Hehe... om du vil da, kan du jo gå for det, men høres vel mer kult ut enn det er Blir det litt mer senk nå da, eller kanksje ta det til våren igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 trenger det ikke bare lurte om det hadde noe særlig effekt ja blir mer senk, må bare få bestilt nye topplagre å få di forbanna dekkene som aldri dukker opp.. har jo e46en som bruksbil nå og denne blir sannsynnligvis vinterlagret så er bare å få slengt den i bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Rå bil og sykt fett med shadow lights! Hvor hentet du strøm fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Lysene i dørene du mener? Fant en plusskabel der inni døra:) Hehe men skal legge det opp slik at det kun lyser nå dørene er oppe, nå lyser di hele tiden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå