jonas1/// Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja det hadde ikke vært dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 hvor i agder holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kvinesdal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 kult! hinter deg når jeg kan ta turen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Si ifra om du skal til Krsand om ikke så lenge Kunne tenke meg å knipse noen bilder av denne Regner med du "liker" siden min Jonas, så du kan jo se hva jeg får til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 hehe enda enklere for min del XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Si ifra om du skal til Krsand om ikke så lenge Kunne tenke meg å knipse noen bilder av denne Regner med du "liker" siden min Jonas, så du kan jo se hva jeg får til hehe Ja det hadde vært moro med noen skikkelige bilder av bilen Jada klart jeg følger med i stillhet på facebook siden din Har ikke noen planer om a inn til kr.sand enda men kan gi en lyd om det dukker opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Si ifra om du skal til Krsand om ikke så lenge Kunne tenke meg å knipse noen bilder av denne Regner med du "liker" siden min Jonas, så du kan jo se hva jeg får til hehe Ja det hadde vært moro med noen skikkelige bilder av bilen Jada klart jeg følger med i stillhet på facebook siden din Har ikke noen planer om a inn til kr.sand enda men kan gi en lyd om det dukker opp noe Bare hyl ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Vurderer å selge nå, om den ikke blir solgt nå før vinteren blir den nok vinterlagret til våren Kan også byttes i e30 facelift så er bare å gi lyd. Km.stand er 154 000. Prisen tenker jeg blir 90 tusen med rs felgene eventuelt litt billigere uten, har diverse andre felgsett også Pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 neii nå kan du ikke ha oransje blink vesiden av hovedlyktene :/ jaja, e30 og 34 passer vel bedre sammen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hehe føler det er på tide med nytt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Stemmningsbilde, klar til å luftes ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Noen som vil kjøpe denne? Ellers blir den lagret for vinteren Skal få laget en til salgs tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Her er noen høstbilder Så kom det litt snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Snø? wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå