Lovlie Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Blitt utrolig fin denne!! Er den vinterlagret nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Takk for det Tja den står jo i garasjen men skulle nok vært ute for en sjikkelig vask også skulle jeg hatt en annen plass å sette den, er greit å få inn bruksbilen også om det skulle bli noe mekking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Ser den Skal du prøve på salg igjen til våren da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Ja vurderer alti salg om jeg får det jeg vil ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Nokk en utrolig fin E36:) En smule misunnelig da min er grå.. Leste noe om åpen diff? Er ikke dette 325? er ikke det 25% sperre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det heter diffbrems Sperre er 100% låst diff Ingen andre en M3 kommer med brems orginalt, med mindre det er bestilt på bilen fra fabrikk, eller ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Trodde 325 og oppover hadde 25% som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det heter jo diffsperre... jo mer % det er, hvor mer diffsperre har du, enkelt og ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 gjer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Det heter jo diffsperre... jo mer % det er, hvor mer diffsperre har du, enkelt og ganske greit Heter BREMS, men den diskusjonen er jo evigvarende... Summit: Nei, diffbrems måtte man spørre om på utstyrslisten når bilene var nye Oftest valgte folk ingenting da det kostet vesentli mer, og de som har bil med antispinn fikk det ikke da det ikke var nødvendig... Er jo mye derfor en 325 diff med brems fort koster 4-5000 kroner om man skal ha en god og uten slark. den lille diffen til 38is/320i etc, kan du vel få for rundt 2-3000 (også 25% brems), men den tåler vesntlig mindre visstnok... Har hørt om mange som har knekt slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Min kom orginalt med diffbrems med 25% ja Står på utstyrslista at det er nordisk utgave etter som jeg husker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Du har den samme diffen som 3.0L M3'n har 3.15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Ok kjekt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Du har den samme diffen som 3.0L M3'n har 3.15 Hvordan vet du det? Jeg har også 325 25% brems 1:3.15 på min. Fronten på min diff har 4 bolter, det vil jeg tippe Jonas sin også har... M3 kom vel med 6 bolter om jeg ikke tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 325 Coupe kom orginalt med 3.15, helt lik som 3.0 M3 diffen, 3.2 kom vel med 3.23 om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå