jonas1/// Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Erik på solås Jøu takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg synes felgene dine er helt rå jeg! Ikke bytt! Eneste bakdelen som jeg kommer på er vasking inne i alle skruehullene. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 meeeeeget oppegåendes coupe:) Den blå der var jo bare fæl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Takk for det! Ja kan bli litt pirk å holde felgene helt rene men det må til Ang felgene så blir de foreløpig om det ikke dukker opp noe ant gromt, fikk disse her så billig at kan fint ha 2 sett felger å veksle mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Noen mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Er litt på jakt etter noen fine 17" til bilen. Noen som har noen tips til hva som kunne passet bra? Blir ikke bbs rs kopi da det er litt for vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kommer med noen tips jeg, men kommer jo ann på hvor mye du vil ut med. Keskin KT1: Kerscher BBS RX: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Kommer med noen tips jeg, men kommer jo ann på hvor mye du vil ut med. Keskin KT1: Kerscher BBS RX: Keskin felgene hadde vært gromme med grått senter:) men di koster vel kjetting? Ser på den nederste at jeg må ha kantfelger hvertfall, ligna litt på fargen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Keskin KT1 er ikke noe spesielt dyrt Hadde dem på Partsandretards for rundt 10.000,- mener jeg, men ser utfor de ikke selger dem lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hold deg unna rs, alle har det om dagen, oz mito, bbs rt, eller så er keskin kt1 en sikker vinner. Ta deg en tur på www.felgen-garage.com, de har masse tøffe felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Nei blir ikke rs hehe Takk for tipset skal kjikke litt der Hva er max et før det subber for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Mener på de som kjører med BBS RS har 15 fremme og 20 bak? Og det subber ikke med riktig dekkbredde værtfall, uten valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 okok Min er valset bak så da bør det gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Hva med Style 5? Sitter som et skudd på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 er ikke di nesten like som rs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå