jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Liker hartge felgene veldig godt Noen som vet priskklassen på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 er ikke di nesten like som rs? De er litt like, men de er jo veldig gromme. Hartge er dyyrt. Var en på forumet som solgte noen lignende, han fikk vel rundt 18k uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 ja så bilder av di, men tykker det er stilen alle går for nå Ohh såpass ja, finnes disse i kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 borbet A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Finnes vel replica felger, men ikke kjøp det. Borbet A er et bra alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33918864 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Torek sine det der. Han har solgt dem tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Se der ja Stiv pris da men Ja borbet er også et alternativ, men liker bedre brock b1 da Ser faktisk det ligger et sett på finn till 5 tusen, det kunne blitt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Venter på litt deler jeg håper på å få imorra, stabstagforinger og støttestag da dette så ut til å være dårlig. For også powerfilter innsats. Noen som har prøvd slikt? Har hatt vanlig powerfilter med skillevegg fra motoren men syntes den gikk mye dårligere vurderer også å bestille facelift grill siden jeg har mistet en lyktespyler som koster 700kr pluss at jeg ikke liker utseende av di:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Og da var det på tide å bytte clutch.. typisk meen la gå har hatt utrolig lite problemer med denne bilen så noe må være lov et lite stemmningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Vurdere kaaansje å selge nå, er veldig usikker men har lyst på ny bil da jeg ikke får gjort mere me denne nå føler jeg.. Helt ny clutch nylig montert, topp bil for en som vill passe på en gammel e36 Seriøse bud sendes på pm så vil tida vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Km.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 147 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Ca prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 85 000,- tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå