Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert :P. blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!.

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert :P. blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!.

Mhm, var det på min også, men jeg sveiste inn m3 forsterninger :)

Skrevet

det jeg har gjort jeg også, fra turner motorsport;)

Skrevet

det jeg har gjort jeg også, fra turner motorsport;)

Da er det bare til å begynne å herje! jeg knuste diffen min med orginal motor så det skal holde! :)

Skrevet

En liten update om hva som skjer i helga nå, og hva som har skjedd så langt!.

har tatt bort ledningsnettet fra 328i motoren, samt vifta . var et knekt blad på den! :twisted:

p7vt115yo9uoqatyary1.jpg

også har jeg tatt av toppdekselet, så ut som det var en liten oljelekasje der!

ims6sfvyb2scly1v4zkx.jpg

blei da en liten haug med deler og kabler! :D

io0s6ene1wqaeirh5yhd.jpg

tappet ut olje og kjøleveske på gammelmotoren!

5xzm3a0q39sd43hk9p6h.jpg

fått tak i en ny gammel m-tec fanger bak!

mstgkqpsvp4v73iuiw1f.jpg

og fått tak i meg nye vinterdekk 17", synes de kler fargen på bilen!

9j6errngus8fda09tdi0.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

da har jeg fått ny eksos i hus!. også har jeg tatt av fronten på bilen og starta litt demontering på den motoren!,

3rwk6j6gae12g0xxe74g.jpg

7eaj80gfs2855meptony.jpg

Schmiedmann high flow eksosmanifold inkl. sports katalysatorer M52/M54

også litt mer ribbing :)

z4rzukxry6v05ouucf3b.jpg

njx8tppers0564ngome0.jpg

Skrevet

kom gjærne med tips og innspill, og vis noen har løftet ut en motor ut av e46 før og har noen tips og triks evt vet om noen fallgruver jeg kan havne i når jeg skal løfte den ut.

Skrevet
hvor langt er du kommet ?

hehe ikke så jævlig langt, har vært så sykt mye på jobb. men i mårra så regner meg med det skjer ting! :D

Skrevet
hvor langt er du kommet ?

hehe ikke så jævlig langt, har vært så sykt mye på jobb. men i mårra så regner meg med det skjer ting! :D

Få ut noen bilder da : )

• 2 weeks later...
Skrevet

røyk venstre festet bak på min 320 e46 :) rev det helt ut av gulvet og det er UTROLIG dorlig sveiset fra før! er kun punktet med 3 punkter! er ikke rart dette ryker da! skjærte opp og sveiser to feite runder der jeg! på alle sammen! :) går fint ann å sveise der oppe! bare ribb bilen inni først baki så ikke tepper eller noe tar fyr :)

og forsiktig med bensintanken :)

Skrevet
røyk venstre festet bak på min 320 e46 :) rev det helt ut av gulvet og det er UTROLIG dorlig sveiset fra før! er kun punktet med 3 punkter! er ikke rart dette ryker da! skjærte opp og sveiser to feite runder der jeg! på alle sammen! :) går fint ann å sveise der oppe! bare ribb bilen inni først baki så ikke tepper eller noe tar fyr :)

og forsiktig med bensintanken :)

ja det gjikk bra når man fikk inn rutinene med å blåse trykkluft å slukket litt lakk brann av og til!

men nå skjer det faktisk ting her igjen, etter veldig lang ventetid med mye jobb og fammilie styr!.

i dag har jeg koblet av alt fra motoren som står i bilen. også har jeg kjøpt meg Elefantjekk, så på mandagen ryker 320 motoren ut av motor rommet og kommer aldri tilbake! :twisted: . så bare følg med, regner med det blir en større oppdatering på mandagen :D.

og på tirsdagen skal bruksbilen, aka e34 320i inn på eu godkjenning. ser for meg at det blir en helvetes utgift uten like!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...