Bliza Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert . blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!.
kapiox Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert . blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!. Mhm, var det på min også, men jeg sveiste inn m3 forsterninger
Bliza Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert . blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!. Mhm, var det på min også, men jeg sveiste inn m3 forsterninger det jeg har gjort jeg også, fra turner motorsport;)
kapiox Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 hehe det har du faktisk helt rett i, festet til venstre var helt klart mest rassert . blir godt å kjøre den igjen uten å høre den klunkinga!. Mhm, var det på min også, men jeg sveiste inn m3 forsterninger det jeg har gjort jeg også, fra turner motorsport;) Da er det bare til å begynne å herje! jeg knuste diffen min med orginal motor så det skal holde!
Bliza Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 jeg skal love deg at det skal herjes ja!, gliset mitt blir bare større å større for vær gang jeg kommer lengre!
kapiox Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Hahah!!! Det forstår jeg, nyter det like mye jeg !Ny motor så blir det gode greier tenker jeg!
Bliza Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 En liten update om hva som skjer i helga nå, og hva som har skjedd så langt!. har tatt bort ledningsnettet fra 328i motoren, samt vifta . var et knekt blad på den! også har jeg tatt av toppdekselet, så ut som det var en liten oljelekasje der! blei da en liten haug med deler og kabler! tappet ut olje og kjøleveske på gammelmotoren! fått tak i en ny gammel m-tec fanger bak! og fått tak i meg nye vinterdekk 17", synes de kler fargen på bilen!
Bliza Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 da har jeg fått ny eksos i hus!. også har jeg tatt av fronten på bilen og starta litt demontering på den motoren!, Schmiedmann high flow eksosmanifold inkl. sports katalysatorer M52/M54 også litt mer ribbing
Bliza Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 kom gjærne med tips og innspill, og vis noen har løftet ut en motor ut av e46 før og har noen tips og triks evt vet om noen fallgruver jeg kan havne i når jeg skal løfte den ut.
kapiox Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Dette blir jo bra! Bare pøs på! Skru ut alle skrurer så løften du den ut (A)
Bliza Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 hvor langt er du kommet ? hehe ikke så jævlig langt, har vært så sykt mye på jobb. men i mårra så regner meg med det skjer ting!
kapiox Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 hvor langt er du kommet ? hehe ikke så jævlig langt, har vært så sykt mye på jobb. men i mårra så regner meg med det skjer ting! Få ut noen bilder da : )
spritmannen91 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 røyk venstre festet bak på min 320 e46 rev det helt ut av gulvet og det er UTROLIG dorlig sveiset fra før! er kun punktet med 3 punkter! er ikke rart dette ryker da! skjærte opp og sveiser to feite runder der jeg! på alle sammen! går fint ann å sveise der oppe! bare ribb bilen inni først baki så ikke tepper eller noe tar fyr og forsiktig med bensintanken
Bliza Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 røyk venstre festet bak på min 320 e46 rev det helt ut av gulvet og det er UTROLIG dorlig sveiset fra før! er kun punktet med 3 punkter! er ikke rart dette ryker da! skjærte opp og sveiser to feite runder der jeg! på alle sammen! går fint ann å sveise der oppe! bare ribb bilen inni først baki så ikke tepper eller noe tar fyr og forsiktig med bensintanken ja det gjikk bra når man fikk inn rutinene med å blåse trykkluft å slukket litt lakk brann av og til! men nå skjer det faktisk ting her igjen, etter veldig lang ventetid med mye jobb og fammilie styr!. i dag har jeg koblet av alt fra motoren som står i bilen. også har jeg kjøpt meg Elefantjekk, så på mandagen ryker 320 motoren ut av motor rommet og kommer aldri tilbake! . så bare følg med, regner med det blir en større oppdatering på mandagen . og på tirsdagen skal bruksbilen, aka e34 320i inn på eu godkjenning. ser for meg at det blir en helvetes utgift uten like!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå