Bliza Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Dagen i dag har vært en gledens dag!, fra kl 09:00 har jeg stått å skrudd bil!. og i dag fikk jeg endelig ut den helvetes 2L motoren!. etter litt prøving og litt feiling så kom den endelig ut, nå skal det sies at ingen av oss 2 som tok den ut har noen gang løftet ut en motor av en bil. så det var jo ganske interessant. men det gikk etter forholdene bra!. også har jeg startet å flytte over deler fra m52b20 motoren til m52b28, og snart går jeg tom for deler igjen. bra ferie pengene kommer snart så jeg kan bestille meg ny clutch og svinghjul! . her er noen bilder fra prosessen
Bliza Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg fått gjort litt mer, jeg har flyttet over ledningsnettet fra b20 motoren over til b28, . også har jeg flyttet div stæsj over som jeg synes så bedre ut!, da er det faktisk bare å montere på grenrør og girkasse når clutchen og svinghjulet kommer!. mangler fortsatt en 328i mellomaksling vis noen har!
Bliza Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 i dag har jeg fått gjort litt igjen!, produktiv uke egentlig!. 1: jeg har byttet krengestag fra orginalt til turner motorsport 27mm krengestag!. 2: jeg har byttet bunnpanne pakning! lakk olje så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå