Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
speedoen min funke ikje,så æ regne med det e ledningsbrudd e.lign bake med sensor i diffen,ska få sett på det løpet av helga...men e vel kontaktfeil vil æ tru,prøv å ta ut instrumentboksen og sjekk ledningen i bakkant :)

Jepp, må prøve det.. Men siden jeg har hørt at dette er en nokså vanlig feil, regner det med at det ikke går lang tid før jeg vet det 100% sikkert hva det er :)

• Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Mulig man har en sånn å ligganes på lur :P

mulig du har det? :P kunne du ha sjekket, kjedelig og ha hele bilen mtech 1, bortsett fra front :P Hadde vert supert! 48122587 visst du har da, så kjøper jeg :)

Skrevet

Da har jeg fått m-tech 1 ratt, girkule, M-tech 1 front og bakfanger,startmotor,vifte,tanklokk i samme farge som bilen og endelig Jamex 60/60 senkesett!

Har enkelt prøvemontert ratt,girkule,baklykt og m-tech 1 frontfanger :)

PS. BEKLAGER DÅRLIGE BILDER.. har en gammel sony ericcson for tiden.. Skal også få tatt bilder i lyset..

r9pd348h33g6j2vkg9ps.jpg

zz59byt2r75u5jpy2jt0.jpg

u4gh3gqfwrh9fw6mh9fe.jpg

ied94fkkryw5qn0topni.jpg

icngzpqm0qow9vzywcvr.jpg

92d060f6feupsc3hym15.jpg

Skrevet

Det blir nok bra! 60/60 senk er passelig for normal kjørbarhet.! Jeg tror jeg har et sett koni bak-dempere liggende, intr i de om de er bra? En stund siden jeg tok de av, og husker den ene var gåen, men husker ikke om det var foran eller bak!

Skrevet
Det blir nok bra! 60/60 senk er passelig for normal kjørbarhet.! Jeg tror jeg har et sett koni bak-dempere liggende, intr i de om de er bra? En stund siden jeg tok de av, og husker den ene var gåen, men husker ikke om det var foran eller bak!

Om dem er bak og fungerer på 60 senk så er jeg intr.. da kan du bare få dem sendt imorgen omså :) Så lenge dem fungerer!

Forresten, hvor fikk du tak i dine svarte lister rundt på bilen? Og blinkelysene? Er det original fanger du har bare uten krom eller? :P

Skrevet

Ja, de sto sammen med 60senk bak, så det er korte dempere beregnet på 60mm senking :) Ja, altså, gidder ikke selge de til deg om de bare er og kaste :lol: Da får bossmannen ta de på mandag i stedet.. Men skal sjekke i morgen når jeg står opp :)

Heh, de svarte listene er nok lakkert gitt.. Har lyst på org shadowline, men det koster mer enn det smaker akkurat nå ;) Blinklysene foran du mener? De er vel kjøpt på GS eller noe.. Er ikke sikker, da de sto på når jeg kjøpte bilen. Chrome har jeg, men lakkert i bilens farge ;)

Skrevet
Ja, de sto sammen med 60senk bak, så det er korte dempere beregnet på 60mm senking :) Ja, altså, gidder ikke selge de til deg om de bare er og kaste :lol: Da får bossmannen ta de på mandag i stedet.. Men skal sjekke i morgen når jeg står opp :)

Heh, de svarte listene er nok lakkert gitt.. Har lyst på org shadowline, men det koster mer enn det smaker akkurat nå ;) Blinklysene foran du mener? De er vel kjøpt på GS eller noe.. Er ikke sikker, da de sto på når jeg kjøpte bilen. Chrome har jeg, men lakkert i bilens farge ;)

Hehe, bare å si ifra når du vet, er veldig intr :)

Akkurat, er litt redd for å lakkere listene.. Tror det kan bli stygt etter en hard vinter med kulde..

Men ja, blinkelysene foran.. Fant ikke skikkelige blinkers på koed, så må vel ty til gs da :) takker for svar!

Skrevet

Sjekka demperene ja.. De er nok mer som bare å kaste.. De kan trykkes sammen og draes ut, men de trekker ikke tilbake, så de er nok sprengt sikkert..

Ang lister, så skal det vist være en tape fra 3M som skal fungere på dette. Man har også noe som heter "plast-dip" som kan kjøpes på sprayboks og "lakkes" på.. Dette forvandles faktisk til vinyl, så du kan dra det av igjen som vanlig tape :) Søk litt på youtube så ser du hvordan det foregår.

Her er nok kanskje blinklys som kan falle i smak 8)

http://viewitem.eim.ebay.no/SMOKED-Indi ... 89795/item

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...