vktdaniel Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Det får bli når pengene strekker til
vktdaniel Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Hei. Da har eg fått nye side blink lys og M-tech pedaler, det kommer seg med tiden når ikke eg kan plukke penger fra naboens tre
Robin1379 Skrevet August 23, 2011 Skrevet August 23, 2011 kan bli bra dette, få den dønn i bakken, noen store hjul, nye frontlykter, sorte facelift nyrer og litt m plast hvor kjøpte du de side blink lysene?
vktdaniel Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Kjøpte de på gs, takk for fine svar.
vktdaniel Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Da var det tid for en oppdatering. Har foliert noen av listene inni bilen med carbon folie da eg ikke fikk tid til resten men fikkser det i morgen. noe som var et helsikke, men fikk egentlig teken på dette, så syntes det ble drit bra \:D/ Her er noen før folieringen som eg skal ta i morgen.
erxzn Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Heisan, liker de planene du har.. jeg lurte på hvilken fanger som er på den stasjonsvognen? der du har lagt ut 3 bilder (på første side) Hvordan får jeg av sideblinkers glassene? Og Hvor får jeg kjøpt carbon foiler ting itl ister inni bilen? og hvordan var det å gjøre, enkelt/vanskelig? Mvh Daniel Andersen
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 HEI Fangeren vanlig m fanger(stasjosnsvogn) Naår det gjelder side binklysene sa tar du et flatt skrujern (tar på en liten fille foran skrujernet så du ikke skraper opp lakken) skyver hele lyset til venstre og så ut i en engang folien får du kjøpt på autoroyal eller ebaye er litt vanskelig men lerer veldig mye på youtube ( søk på dinoc ) Hilsen Daniel Raanås
Glema Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Så ut som det ble ett bra resultat av folieringen.
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Da var eg ferdig med folieringen av interiør listene blei veldig fornøyd jeg \:D/
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Dette må sees i virklig heten for bildene lurer blir barre mere og mere fornøyd hver gang eg setter meg inn i bilen
erxzn Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 btw.. demonterte du listene når du foilerte? og hvordan demonterer jeg dem ?
Glema Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Listene på dørene er bare å ta ett flatjern bak og vippe ut, er bare sånne småe klips som er festet der. Midtkonsollen er jeg mere usikker på
erxzn Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 kk, tenkte å gjøre dette på min 528 jeg sånn at jeg får bort "treverket" i bilen Men midkonsollet ja, neon som har peiling på å få det av ?
vktdaniel Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 ta vekk gir mansjeten og nød bryteren semt inmaten under armlene her skal det vere 5 skruer totalt semnt noen ledninger som må kobles fra så skall helle topen vere løs med et lite rykk o napp så snur du konsolen der skal de vere mange små skruer som du løsner så faller tre platen av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå