Morty999 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 det kommer vell ann på hva man syns selv.. jeg selv skal bytte den ut til fordel for turbo motor på minst 500hk.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 hehe.. ja, har e36 banebil med m50b25 turbo motor jeg også.. men er litt kjekt å gjør ting ikkje så mange andre har gjort! så å puttet m5 motor i e36 hadde jo vært kjekt! ligger et e34 m5 prosjekt på autodb til 25 laken! kansje jeg skulla kjøpt den å tatt motoren!;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 ingen som har lyst på sjelden å go motor altså?.. kan gå litt billigere om noen er intr fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 bump... kan og selge girkassa løst nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 bump... kan og selge girkassa løst nå. Til hvilken pris? Kan ikke du komme med absolutt lavpris på hele sulamitten på PM til meg, så jeg kan vurdere utifra det? Kun maskin og kasse? Hva med ledningsnett, hjerne, mellomaksling, clutch (med sylindre og pedaler)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 bump... kan og selge girkassa løst nå. Til hvilken pris? Kan ikke du komme med absolutt lavpris på hele sulamitten på PM til meg, så jeg kan vurdere utifra det? Kun maskin og kasse? Hva med ledningsnett, hjerne, mellomaksling, clutch (med sylindre og pedaler)? motorebn selges jo såklart med led nett, hjerne og det som måtte høre til. får med org m5 clutch som sitter på og alt, clutchpumper og det er likt som alle andre gamle bmw'r.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Kan bare si at denne funker relativt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Bump. kassa kan selges for 8000.. byttet olje på den her også får med giroverføringer tilpasset e28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 bump.. girkassa er mulig solgt nå. motor igjen da, går for 40 =) 100% komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 hørte ikke noe mer ang girkasse.. så er nok her ennå.. kom med bud! motor og girkasse skal bort =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas N Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 hørte ikke noe mer ang girkasse.. så er nok her ennå.. kom med bud! motor og girkasse skal bort =) Girkassa er vel solgt nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Når jeg snakka med han ista så sa han hvertfall at hadde solgt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 girkassa er solgt ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuseth Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Go motor ditta der ! har en m30b34 turbo me Ms3x sprut Turbo funker bra det men hørt at M88 motorene er ganske agressiv på responsen 40 lapper er vel motoren verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå