Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om folk har fått det med seg har vår lille bygd komt seg på VG for noen uker siden da flypoliter ikke får sove pga bråk i bygda. En av desse rånerene vart da intervjuet, og nå har NRK laget en liten filmsnutt. : http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more ... /1.7737196

Dette er ting som gjør meg FLAU av og bo her. Bygda mi har en lang historie om råning og bilkultur for det aller meste positivt, gatebil gav ørsta gode omtaler men denne typen her er hva som ødelegger alt hva lille Ørsta har og by på. Vil egentlig med dette bare høre hva andre i Norge syns om denne karen,hvordan syns dere han fremstiller bygda? :evil:

Viste ikke helt om jeg plaserte tråden rett, men håper det :mrgreen:

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan vel si at dette ikke var det beste bilde på et sunt "rånemiljø". Hadde nok gjort seg bedre med en litt reflektert person, men mye av det han sier er da riktig, men det er måten han sier det på, samt holdningen som gjør at man får avsmak.

Får føye til at jeg selv er glad i å kjøre rundt, med høy musikk og ruvende bass (har tidligere kjørt gammel Volvo, bare for å sammenligne) og ser absolutt ikke no galt i det, men samtidig har jeg heller ingen problem med å rette meg etter sunn fornuft.

Til slutt er det vel verdt å nevne at det ikke er noen hemmelighet at bilinteressen er stor når man kommer litt utenfor storbyene, og når man holder til på en sånn plass, så må man regne med at ungdommen har bil som interesse, dette vet man når man bor/holder til på en slik plass.

Skrevet

Er enig med mye og at råning er en kultur som burde forsette og leve, er selv bare 20 og kjører jo rundt litt jeg og. Problemet er jo det at alle desse "super rånerene" kjører til klokka er 5 om morningen. Syns at de kan skru ned musikk, stoppe og burne etter klokka blir 11 isåfall så pilotene får sove.

Skrevet

Nei jeg tenker hater de støy og slikt er det vel like greit å flytte råneruta utenfor huset dems. Slik som homsene gjorde da de ble fortalt at de ikke hadde noe på grønnland å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...