GeRo Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Ha Ha, for noen skrotinger, om noen år er de som han her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Kan vel si at dette ikke var det beste bilde på et sunt "rånemiljø". Hadde nok gjort seg bedre med en litt reflektert person, men mye av det han sier er da riktig, men det er måten han sier det på, samt holdningen som gjør at man får avsmak. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hørte noe av det han sa som er riktig Bare skitsnakk. Det går an å råne rundt og høre på musikk og samtidig ta hensyn til hvilken bebyggelse som er rundt. Når jeg var 18 kjørte jeg rundt med høy musikk, men jeg hadde ikke på full vreng igjennom gatene hvor folk sov midt på natta. Må gå an å justere seg litt og holde det jævla hornet stille når man er i tettbebyggelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Her har vi ekte råner vettu, skulle tru disse i Ørsta har Palle som forbilde Palle fra klypa: og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå