Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
skal sei petter ;) skal si du har fått fart på sakene nå :) hvordan går det med godkjenningspapirene??

Tanku tanku :P

det kommer seg sakte men sikkert :) hjelper på når det nye understellet kommer samt nye maskinen ^^, angående godkjenningspapirene har jeg ikke hørt noe enda... men kan ikke si jeg ikke gleder meg til di kommer heller :D hehe, er utrolig spent på resultatet

Skrevet
Ser jo meget bra ut dette :D å fort går de også ;)

Stå på :)

jo takk for det :) er veldig morro å holde på når man ser at det ligner på noe etterhvert som man holder på.

stå på skal jeg :D takker :applause:

Skrevet
bilen min jo hehe :)

Stemmer stemmer :)

leste det lille snittet i tråden din om denne bilen, så det var mange som ikke var noe spesielt fornøyd med disse motivlakkeringene rundtombaut bilen, men helt ærlig syns jeg ikke det ser så galt ut :D den skiller seg jo hvertfall ut :applause:

Skrevet

halla godtfolk :)

er en stund siden det har blitt noe oppdateringer her så slenger inn en fra kveldens lille økt :P

jeg har som sagt lenge vært på utkikk etter sort taktrekk uten takluke til E34 uten noe særlig respons.

så etter mye om å men bestemte jeg meg for å prøve å spraylakkere det. var vel 50-50% på om dette kom til å bli bra eller ikke, men etter noen timers arbeid føler jeg at jeg ble fornøyd med resultatet.

har selfølgelig glemt å ta bilde av selve taktrekket... men slenger ut noen bilder av trekkene på a-b-c stolpen så kan dere selv bedømme hvordan dere syns dette ble. kanskje vanskelig og bedømme utifra bildene men.. får se :)

bd01if1abe6m7qcng1z1.jpg

1br9doar9nluid1zuuof.jpg

9ulv8mm1pp0s60a8n81h.jpg

qf061lzl2ngay8ma39sx.jpg

Skrevet

har skjedd lite her i det siste da jeg fortsatt venter på deler..

men kan slenge opp et par bilder av kjæresten's far sin bil. han bor i england og har vært på besøk hos oss nå i ei uke :)

kan lett si jeg forelska meg i denne bilen. Jaguar Xfs 09modell. 3liter diesel V6. 300hk og 700nm, det er ikke feil :)

q50q9kokcxlnmcy3yzn5.jpg

ys1g2dkv04i3fxogvsz5.jpg

0knlmgr0z3ejd8relkdo.jpg

zab0i0y0wnbr9408knx9.jpg

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...