E30TurboTouring Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Noen som har erfaring med disse bilene som familiebil? Er på jakt etter en romslig 4x4 og vil selvfølgelig holde meg til bmw men, som fersk huseier tilsier økonomien at det må bli bil til max 100000-, så da er det ikke mye å velge i. Noen som vet om en slik bil i bra stand som ikke har rullet 300k så gi meg gjerne en lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Min drakk mye bensin. Pga. dyr utgave så kommer disse ofte spekket med utstyr, og det kan være negativt fordi det er mye som kan gå i stykker. Følte heller ikke at bilen var så rask som motorstørrelse og hk tall antyder. Bilen føles tung på veien. Men det positive er at den er lettsolgt hvis du ikke syns bilen passer deg likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet September 26, 2011 Forfatter Share Skrevet September 26, 2011 Ja har hatt E34 før så kjenner meg igjen i noe av det du skriver, men syntes det var en behagelig og stor bil så når jeg trenger touring med 4x4 så tror jeg at en slik kunne vært et godt allternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2011 Share Skrevet September 26, 2011 Bare å prøve seg. Nå som vintern står for tur så blir du fort kvitt den og hvis den ikke er for deg. Eller så begynner E46 IX-ene å bli billige nå (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Ja har sett litt på E46 men tror kanskje den blir litt liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Når eg var på jakt etter E34 igjen vurderte eg også IX, - men fant ut at så lenge eg kun kjører fjelloverganger i Sogn og rundtom i Bergen - så har eg ikkje behov for IX Link til min tidlegere tråd ang det: viewtopic.php?f=1&t=180839&hilit=kvalitet+e34+525ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Ikke Kjøp det. Dømt til å bli trøbbel. Dette er min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Takker for alle svar Tror jeg muligens går for en slik hvis jeg finner en bra bil som ikke har rullet 300+, så får følge med på Finn osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Har selv hatt en og sier meg helt enig med noekult over her. Men syntes 4x4 systemet fungerte veldig bra på den bilen i forhold til X5en som jeg har nå. Men det er en tung bil som drikker suppe så det holder og føles treig i forhold til sine 192hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå