robertt Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 BMW 330i, 2001 mod. Hatt bilen nå i litt over 1 år, meeget fornøyd.. Visst jeg ikke selger den nå etter sommeren så blir det gjort litt med den som: *Front *Baklykter *Senk *Angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Flott bil med utrolig flott motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 penpen bil robert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Har du noen bilder av intriøret??motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Flott bil med utrolig flott motor ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takktakk, Thomas Interiør og bilder av motorrommet kommer! Må bare vaske motorrommet grundig først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Dette er en fantastisk bil, og ikke minst motor. Hadde selv 330xi for et år siden og motoren er meget behagelig! Behold bilen og gjør den litt sexy.. hvordan front er på planen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Motoren er en drøm! M-tech 2 som er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Setter pris på innspill, hva jeg bør gjøre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Få byttet fronten din fortest mulig.. jeg trenger en originalfanger til.. og da kan jeg få kjøpt din billig? hehe.. Men fra spøk til revolver.. M-tech2 front m/splitters, Ac Schnitzer speil og hekkskjørt, M-tech2 sideskjørt fra Coupe, Acs bakrutesenker (den lille og pene).. Da får du en komplett knall bil! Og sist men ikke minst, shadowline.. Liker bare ikke den chromen.. har det selv og det skal bort fortest mulig.. hehe Edit: Legger ved noen bilder av gamlebilen min, dog. en touring, men gjorde noe ala det jeg beskrev med den.. Gir et visst inntrykk av hva jeg mener hadde vært pent på din.. Kan ta bildene bort om du ønsker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 M-tech2 blir det om jeg beholder bilen! Er veldig i tvil om jeg skal beholde den eller selge etter sommeren, om jeg beholder den så blir det M-tech2 front, å speil å lykter vil bli skiftet i første omgang! Men, vil høre litt om råd, osv hva andre har gjort/vil gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Veldig fin bil Synes du bør investere i sort grill i tillegg til det du har nevnt over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertt Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Om jeg kjøper ny grill så skifter jeg ut alle listene i samme slengen hvertfall Like greit å kvitte sei med alt av chrome om jeg tar grillen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå