Hesleskaug Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Etter snart 3 ukers ferie så er det greit å komme i rutine igjen. Her er videoen fra da vi ble invitert til GS Bildelers BMW Meetup på avdelingen BUD (Like utenfor Molde) Treffet blir holdt utenfor butikken i Bud hvert år og tross dårlig vær på denne morgen så var det utrolig bra oppmøte! Været klarnet opp utover morgenen og Kjetil og jeg kunne spasere rundt å se på bilene. Det er lett å se hva slags BMW modell jeg liker utifra å se denne videoen. Jeg ble såpass inspirert etter denne helgen hos GS at jeg ENDELIG ble ferdig med mitt eget BMW prosjekt. Etter å ha utstillingen, kjørte vi i kortese over 100 biler til Atlanterhavs veien. Dette var utrolig kult! Mer materiale av dette kommer senere. Kanskje på vår neste DVD. GS M3n ble luftet nede ved havneområdet senere den dagen til publikums begeistring! http://www.autobloggen.net/?p=4214 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Råbra film!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takk skal du ha! Ble ikke helt som jeg ville, men kanskje vi kan ta turen neste år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skylines Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Likte filmen kjempegodt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Dritkult, mister! Likte musikken veldig godt også. Passa perfekt. Du får ta turen med neste år også, men da med din egen e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Kjempe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 heftig film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Rå film! Herlig redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hehe, helt rå film Artig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Konge film.. Ser gjerne flere sanne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk for tilbakemeldingene. Lager gjerne flere slike hvis jeg får muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kjempe bra film som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå