Muztang289 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Ja jo sant :/ men får heve den og sette på noen 18" så blir det vel greit tenker jeg, må kjøre forsiktig og være flink med å vaske den da Kjøp techtyl og sprut så det drypper av understell og skjermer!! Er du smart så maskerer du opp skjermene dine så du techtylerer helt frem til kanten på forskjermene og bakskjermen for optimal beskyttelse!
Snowgoon Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Da har man en ødelagt fanger bak!! Tectyl er fint ja
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hva har du gjort nå da? :/ det var ikke deg som sto i veikanten et eller annet sted med nødblink på i mørket? så en mørk e39 med noen 18" troor det var som dine serru
Snowgoon Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Jeg har ikke gjort noe, var en kompis som skulle rygge bilen ut av en parkeringsplass på Majorstuen, så klarte han å rygge inn i ett tre! Men var heldigvis ikke meg i noe veikant
Tzunami Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 Så du skrev det på face i går:/ men bra det ikke var deg ja;) en bakfanger ordner seg nok vettu:) har den bare sprukket litt?
Snowgoon Skrevet September 22, 2011 Forfatter Skrevet September 22, 2011 den har sprukket og fått litt riper, men det ordner seg kan sikkert bankes ut og rettes, men er så irriterende at sånnt skjer hadde han bare giddi å sett i speila så hadde det vert unngått! Det er 2 gangen dette skjer, var en e34 som rygga rett inn i fronten min på ryen å, unskyldningen var at han ikke så meg
Snowgoon Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Da var ny alpine spiller montert, og endelig funker den som den skal Nye svarte nyrer er på, og shadowline folien har kommet og nå venter listene på å bli foliert Mangler bare varmepistol.. Noen som har en å låne bort?
vktdaniel Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Da var ny alpine spiller montert, og endelig funker den som den skal Nye svarte nyrer er på, og shadowline folien har kommet og nå venter listene på å bli foliert Mangler bare varmepistol.. Noen som har en å låne bort? Hei dette ser veldig bra ut, du trenger ikke bruke varme pistol du kan bruke en het vanlig hårfåner da varmepistlolen blir fort veldig varm og folien smelter. jeg holder på med det samme på min bil, gleder meg til å se resultatet av dette, legg ut billder under veis. Legg ut bilde av fronten med di nye nyrene og et ner bilde av listene som er foliert og kor mange bobler det blir Hilsen: Daniel Raanås \:D/
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Da var ny alpine spiller montert, og endelig funker den som den skal Nye svarte nyrer er på, og shadowline folien har kommet og nå venter listene på å bli foliert Mangler bare varmepistol.. Noen som har en å låne bort? Hei dette ser veldig bra ut, du trenger ikke bruke varme pistol du kan bruke en het vanlig hårfåner da varmepistlolen blir fort veldig varm og folien smelter. jeg holder på med det samme på min bil, gleder meg til å se resultatet av dette, legg ut billder under veis. Legg ut bilde av fronten med di nye nyrene og et ner bilde av listene som er foliert og kor mange bobler det blir Hilsen: Daniel Raanås \:D/ Hei, takk for tipset med hårføner! har ikke det heller men får høre med ei venninde eller noe om å få låne Skal se om jeg ikke får lagt ut bilde med nye nyrer seinere i dag begynner vell på listene til helga
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Bilder! Og den nye spilleren
Nautiluz Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Du får også rammer som går helt opp. Den rammen der er vel for at du skal beholde vippe lista..
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Da får jeg ordne meg en slik en liker ikke det tomrommet!
Snowgoon Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Takk takk, blir bra din å! Svart med svarte detaljer er kledelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå