Gå til innhold

Hypah's E28 544 banebil | Selges i deler

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Veit om til salgs i Sverige ;)

Edit: Men siden du er inne på det, vet du hva grenrør er på tysk? Har prøvd forslagene på google translate, men finner ikkeno på det.. :s

• 4 weeks later...
Skrevet

Har da kjøpt meg en donor/spontankjøp bil :P Er en e34 525 som det skal være en del snacks på, om det stemmer får vi se når jeg begynner å skru..

Noen som vet hvordan man enklest mulig kan se om det feks sitter m5 bakstilling på den? :)

Skrevet

jaså ja, du skal ha v8? :D begynt og digge v8 mer og mer jeg, er jo drag helt fra bunn av..

gleder meg til du begynner og tilapsse :)har noen tips på lur, tror jeg, som kan hjelpe deg med eksos osv, du har jo, husker faen ikke hva det heter,... de to rammene som går fremover ved skermene i motor rommet, hvis du skjærer bort de, og sveiser på en plate så det blir skeivt istedet for firkanta, så tror jeg det kan hjelpe deg en god del :)

Skrevet

Skjære bort rammevangene? :s hvordan mener? Er jo mye svakere med ei plate enn firkantrør :) noen som kan svare på dette med bakstilling?

• 1 month later...
Skrevet

En del updater på planer i 1 post..

Bilen har blitt satt på bukker og plukka hjula av..

Sånn står den nå, har ingen bilder av etter hjula ble tatt av...

20120114_140342.jpg

20120114_140353.jpg

Sveisa bukker selv :mrgreen:

Har ikke skjedd så mye her pga myye jobb og litt div.. Har i tillegg kjøpt meg en e34 525 som jeg driver litt med, derfor hjula har ryki av E28n ;) Starta ikke når jeg kjøpte den, men fikk fyr på den i kveld! Bare releet til hjernen som hadde gått :) Mye av grunnen til at jeg kjøpte den var at det satt feite felger på den :P Ett par dårlige bilder:

20111217_202459.jpg

20111217_202541.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...