hypah Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Enten så blir det sveist nytt eller så lurer jeg på fra X5 n62 motoren
hypah Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Veit om til salgs i Sverige Edit: Men siden du er inne på det, vet du hva grenrør er på tysk? Har prøvd forslagene på google translate, men finner ikkeno på det.. :s
hypah Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Har da kjøpt meg en donor/spontankjøp bil Er en e34 525 som det skal være en del snacks på, om det stemmer får vi se når jeg begynner å skru.. Noen som vet hvordan man enklest mulig kan se om det feks sitter m5 bakstilling på den?
joachim sørlie Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 jaså ja, du skal ha v8? begynt og digge v8 mer og mer jeg, er jo drag helt fra bunn av.. gleder meg til du begynner og tilapsse :)har noen tips på lur, tror jeg, som kan hjelpe deg med eksos osv, du har jo, husker faen ikke hva det heter,... de to rammene som går fremover ved skermene i motor rommet, hvis du skjærer bort de, og sveiser på en plate så det blir skeivt istedet for firkanta, så tror jeg det kan hjelpe deg en god del
Pedi Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 du har jo, husker faen ikke hva det heter,... de to rammene som går fremover ved skermene i motor rommet Rammevanger....
hypah Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Skjære bort rammevangene? :s hvordan mener? Er jo mye svakere med ei plate enn firkantrør noen som kan svare på dette med bakstilling?
bmwe30is Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 om det er ventilerte skiver, og om det er 8 bolter på flensen til diffen der stikkakslingene kommer ut. er vel 6 som er vanlig.
Pedi Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Og lese av blekkplata til diffen... M5en har vel 3,91:1 utveksling...
hypah Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Okey, takk! Kun m5 som har dette eller har 535 og 540 dette også?
Pedi Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 540 har 210 diff, 8 bolter og ventilerte skiver også ja. Derfor sjekk utveksling på diffen...
hypah Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 En del updater på planer i 1 post.. Bilen har blitt satt på bukker og plukka hjula av.. Sånn står den nå, har ingen bilder av etter hjula ble tatt av... Sveisa bukker selv Har ikke skjedd så mye her pga myye jobb og litt div.. Har i tillegg kjøpt meg en e34 525 som jeg driver litt med, derfor hjula har ryki av E28n Starta ikke når jeg kjøpte den, men fikk fyr på den i kveld! Bare releet til hjernen som hadde gått Mye av grunnen til at jeg kjøpte den var at det satt feite felger på den Ett par dårlige bilder:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå