Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet mine foringer med nye ifra koed. Disse var MEGET lette å presse inn, gjordet det for håndmakt. Ved hjulstillingskontroll så viste det seg at traversen sklir uyt av foringene og stopper i gulvet på bilen. Klagde til koed og fikk nye foringer, men samme problemet oppstår, presser de inn og ut for håndmakt. Noen andre som har kjøpt traversforinger derifra og hatt samme problemene? Noen som vet hvor lette/vanskelige de skal være å få av og på? Sleit med å få av de gamle som var gåene så regner med noen er alvorlig gæli her...

Skrevet

Litt offtopic, men jeg ser at dette gjelder koed.

Jeg har jevnt over bare dårlige erfaringer med forstillings/understells deler derfra. 3 sett bremser det var kast i skivene,/ble kast etter noen få uker. Endte opp med å kjøpe alt nytt fra GS og da var problemet borte.

Kasterstag som har vært på bilen 4 mnd, nå er kulen på kasterstaget helt utslitt og må byttes igjen. Greit nok at de gir deler på garanti, men det er jo no hazzle å gjøre jobben flere ganger da..

Flere som deler disse erfaringene?

Skrevet

Delvis ja. hadde ett hjullager som ikke varte i ett halvt år engang.. fikk nytt, Men trur det er gåen igjen. Tenkte eg skulle bytte andre side og ene siden bak. men vet ikke om eg tørr kjøpte det hos koed igjen,

Skrevet

som erstatning fra koed fikk jeg tre aav merke toporan llr hva det var, og en febi. Febi sitter som støpt, men de tre andre er meget løse etter min mening..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...