Barca Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Hei. HAr et effektannlegg på bilen nå, aner ikke merke! Syns det bråker altfor mye på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring Er ute etter noe som ikke bråker fært på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring. Men som fortsatt gir en tøff og sportslig lyd når du gasser på. Ikke ute etter noe harry bråke greier som vekker hele nabolaget. Hvilket burde jeg gå for da? Simons? Superspring? Scorpion? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Har du pengene, Eisenmann! Men Simons syns jeg er helt OK og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Scorpion er litt bråkete. Tøff lyd men de fleste blir lei i lengda..... Jeg har eisenman og det er meget tøff lyd i de. samt at de ikke er plagsom å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Hm .. hvor får man kjøpt eisenman? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Jeg hadde eisenmann på min forrige 318is og det anbefales ikke ut ifra kriteriene dine. Det var ikke noe problem å høre at det var jeg som kom for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Schmiedman har ihvertfall! Men de ligger på rundt 6000kr + du må sveise litt. Men de er laget i rustfritt stål i forhold til simons. Hagenisse: Fjerna du mellompotte da eller hadde du den på? Jeg hører ikke noe nesten på min på tomgang. Ville aldri sagt lyden er bråkete i min ihvertfall..... Her e en video med lyd jeg lastet opp for lenge siden. http://www.youtube.com/watch?v=J49EG_KOYew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Men det er en 320? Jeg har eisenmann på Z3n også, og den lager jo knapt lyd. På firerne er det derimot et leven ut av en annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå