Jump to content

Hvilke effektannlegg e36 318is? Supersprint,simons,scorpion?


Recommended Posts

Posted

Hei. HAr et effektannlegg på bilen nå, aner ikke merke! Syns det bråker altfor mye på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring

Er ute etter noe som ikke bråker fært på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring. Men som fortsatt gir en tøff og sportslig lyd når du gasser på. Ikke ute etter noe harry bråke greier som vekker hele nabolaget.

Hvilket burde jeg gå for da? Simons? Superspring? Scorpion?

Posted

Scorpion er litt bråkete. Tøff lyd men de fleste blir lei i lengda.....

Jeg har eisenman og det er meget tøff lyd i de. samt at de ikke er plagsom å kjøre med :)

Posted

Jeg hadde eisenmann på min forrige 318is og det anbefales ikke ut ifra kriteriene dine. Det var ikke noe problem å høre at det var jeg som kom for å si det slik...

Posted

Schmiedman har ihvertfall! Men de ligger på rundt 6000kr + du må sveise litt. Men de er laget i rustfritt stål i forhold til simons.

Hagenisse: Fjerna du mellompotte da eller hadde du den på? Jeg hører ikke noe nesten på min på tomgang. Ville aldri sagt lyden er bråkete i min ihvertfall.....

Her e en video med lyd jeg lastet opp for lenge siden.

http://www.youtube.com/watch?v=J49EG_KOYew

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...