Barca Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Hei. HAr et effektannlegg på bilen nå, aner ikke merke! Syns det bråker altfor mye på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring Er ute etter noe som ikke bråker fært på tomgang og inni bilen ved vanlig kjøring. Men som fortsatt gir en tøff og sportslig lyd når du gasser på. Ikke ute etter noe harry bråke greier som vekker hele nabolaget. Hvilket burde jeg gå for da? Simons? Superspring? Scorpion?
Jay-O Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Har du pengene, Eisenmann! Men Simons syns jeg er helt OK og.
sladjan Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Scorpion er litt bråkete. Tøff lyd men de fleste blir lei i lengda..... Jeg har eisenman og det er meget tøff lyd i de. samt at de ikke er plagsom å kjøre med
hagenisse Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Jeg hadde eisenmann på min forrige 318is og det anbefales ikke ut ifra kriteriene dine. Det var ikke noe problem å høre at det var jeg som kom for å si det slik...
sladjan Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Schmiedman har ihvertfall! Men de ligger på rundt 6000kr + du må sveise litt. Men de er laget i rustfritt stål i forhold til simons. Hagenisse: Fjerna du mellompotte da eller hadde du den på? Jeg hører ikke noe nesten på min på tomgang. Ville aldri sagt lyden er bråkete i min ihvertfall..... Her e en video med lyd jeg lastet opp for lenge siden. http://www.youtube.com/watch?v=J49EG_KOYew
hagenisse Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Men det er en 320? Jeg har eisenmann på Z3n også, og den lager jo knapt lyd. På firerne er det derimot et leven ut av en annen verden.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now