TMarki Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Hei (dette er ikke en salgsannonse men ble flyttet av admin muligens en feil) Ville bare vise fra mmin nyeste Skinnjakke Jakken er håndlagd i 100% ekte skinn noe som gjør jakken både slitesterk og flammesikker, noe jeg han testet selv og som utgjør et veldig tøft party triks=) Foran Bak
NBCustom Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 grom den der;) har sansen for skinnjakker, har selv akkurat kjøpt ei med litt rout 66-stuk:P
TMarki Posted August 6, 2011 Author Posted August 6, 2011 Harry som ***** men bruker den til og fra fester ofc ikke inne på fest=) Jakken er dritdeilig og ha på seg og er varm men ikke for varm. Anbefales. edit: Er jo sånn at folk kommer bort til deg og spør om jakken når du bruker den vettu og det er noe du ønsker av en bil/jakke=)
Mr.Silver Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Harry er den nok, men noen liker da bare å være litt harry Tøft med reklame da
Kny Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Jeg håper virkelig ikke at du bruker den jakken der? og uansett, hvem i svarte helvete ville brukt den driten der på fest? Måtte du lage en egen bimmers-konto kun for å kommentere på jakka?
TMarki Posted August 6, 2011 Author Posted August 6, 2011 Måtte du lage en egen bimmers-konto kun for å kommentere på jakka? hehe har reporta han grunnet oppførsel og profilnavnet.
Dan Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Du ser vel at han hadde lyst på en selv og ble forbanna over at trådstarter kjøpte den siste jakka...
Kvasi Posted August 6, 2011 Posted August 6, 2011 Du ser vel at han hadde lyst på en selv og ble forbanna over at trådstarter kjøpte den siste jakka... Mja.. Noe sier meg at det er mulig å få tak i flere i feks Tyrkia..
Recommended Posts