lissmarken Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 selger allt av deler, send en melding på 93048167 hvis du er ute etter noe, bor i nord trøndelag så frakt betales av evt kjøper ellers er det bare og ta kontakt for og komme å ta en titt Er 2 delebiler så allt selges.
lissmarken Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Hva slags farge er det på bilene? delvis grå og hvit
ZayteX Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 hvor i Trøndelag står disse delene? Hvordan er tilstanden på understellet?
lissmarken Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 hvor i Trøndelag står disse delene? Hvordan er tilstanden på understellet? bilene står i inderøy kommune rettere sagt utøya, tilstanden på understellet er ikke så værst, litt dårlig jekkfeste forran. den ene har jeg ikke vert under da jeg fikk den i en bytte handel
lissmarken Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 pris på framskjermer (begge) grå. ?. 500kr for begge, evt frakt kommer i tillegg
sm0k3d Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 da skal jeg ha dem. er det rust, bulker osv? hvor holder du til?
lissmarken Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 da skal jeg ha dem. er det rust, bulker osv? hvor holder du til? standar rust nederst, men kun overflate + litt riper i øverkant ved panser. Kan ta bilder imorgen når solen er oppe
Robin L Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 du har vell ikke vannventiler som passer min e34? kan sjekke delenr på de jeg har kanskje? greia er at det er ulyd i mine så vil gjerne ha noen som er stille : D
lissmarken Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 du har vell ikke vannventiler som passer min e34? kan sjekke delenr på de jeg har kanskje? greia er at det er ulyd i mine så vil gjerne ha noen som er stille : D skal nok ha det vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå