Torolav933 Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Skrevet Mars 1, 2012 det eg har igjen er gulvteppe, forstilling uten fjærbein, fremste delen av mellomaskelen, mesteparten av deksler, rattstammen, bakrute, v.s forskjerm, bagasjelokk, ae lykter og litt andre diverse ting
Torolav933 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 varmeregister har eg ja, trur eg skal ha fremme ja, litt usikker men skal sjekke opp i det
Bjorni92 Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Ok, hehe. Ta bilde av varmegisteret hvis du har, fikk tak i et varmeregister, skulle montere. Men var feil, hehe.
hermanoo90 Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Har du bilder av det resterende du har som må vekk? Hadde vært fint om du postet dem, hvis du ikke har gjort det allerede.
Torolav933 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 Har du bilder av det resterende du har som må vekk? Hadde vært fint om du postet dem, hvis du ikke har gjort det allerede. ja, det skal eg få gjort er egentli bare småting igjen, deksler osv! men skal se om eg får tatt noen bilder
Raymond86 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 har du deksel som skall ver under ratt stammen? Askebeger bak som ikkje er skadet? Varmeapparat vifte som funker 100% ? Pris på dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå