gallay Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hei alle sammen. Kan noen hjelpe meg med valg av dekk og felger. Det som er viktig er kvalitet og utseende . Lurer på om noen har forslag hvilke ser bedre ut, og samtidig holder seg godt på veien. Og selvfølgelig pris, siden jeg er ikke den rikeste, med tanke på at jeg er en student. Sånn der ser bilen ut, felgene er stygge som bare det, har lyst å bytte dem, men er litt usikker på om jeg skal handle 18" eller 17". har hørt at(av en slektning som eier e39 523) at 18" var for store, og var litt ubehagelige på veien. PS: Hadde vært fint om noen kunne bruke photoshop:D PS2: Jeg er ny her, derfor bør ikke straffes alt for hard om sånne temaer har vært tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 OPS glemt å legge ut bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 18" er ikke noe problem på disse Jeg hadde 19" på min (link i signatur) Men det kommer selvfølgelig an på om du vil ha en myk eller stiv bil Min var veldig lav med breie dekk, stiv som faen, å lå på veien som ei F#!!%. Akkurat som jeg ville ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Jeg tror jeg skal gå for myk,høres ganske bra ut for en familie bil. Men hva er egentlig forskjellen? Spm. av en noob som har eiet en 92'er astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Forskjellen på myk og stiv bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...