gallay Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hei alle sammen. Kan noen hjelpe meg med valg av dekk og felger. Det som er viktig er kvalitet og utseende . Lurer på om noen har forslag hvilke ser bedre ut, og samtidig holder seg godt på veien. Og selvfølgelig pris, siden jeg er ikke den rikeste, med tanke på at jeg er en student. Sånn der ser bilen ut, felgene er stygge som bare det, har lyst å bytte dem, men er litt usikker på om jeg skal handle 18" eller 17". har hørt at(av en slektning som eier e39 523) at 18" var for store, og var litt ubehagelige på veien. PS: Hadde vært fint om noen kunne bruke photoshop:D PS2: Jeg er ny her, derfor bør ikke straffes alt for hard om sånne temaer har vært tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 OPS glemt å legge ut bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 18" er ikke noe problem på disse Jeg hadde 19" på min (link i signatur) Men det kommer selvfølgelig an på om du vil ha en myk eller stiv bil Min var veldig lav med breie dekk, stiv som faen, å lå på veien som ei F#!!%. Akkurat som jeg ville ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Jeg tror jeg skal gå for myk,høres ganske bra ut for en familie bil. Men hva er egentlig forskjellen? Spm. av en noob som har eiet en 92'er astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Forskjellen på myk og stiv bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Forskjellen på myk og stiv bil? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Merker underlaget bedre med sportsunderstell og lavprofil dekk Orginalt er selvfølgelig mer behagelig å kjøre. Så hvis du skal bruke den som familiebil, å ikke vil merke hver eneste ujevnhet i veibanen, så er vel orginalt understell og høyere profil tingen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takk for svaret! Men er det noen forslag til valg av felg og dekk, etter din mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Jeg ville valgt 19" 235foran og 265bak Så syns du vertfall må prøve 18" før du kjøper 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Har en slekt som har fine 18" felger, skal prøve dem først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 18" BBS CH er som skapt for bilen din Nettopp solgt tilsvarende bil (med M-tech) som jeg hadde slike felger på og synes det er noe av det stiligste du kan ha på en E46. Koster litt, men så er det også ordentlig kvalitet. 18" er ikke ubehagelig, men 19" kan bli litt hardt for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 18" BBS CH er som skapt for bilen din Nettopp solgt tilsvarende bil (med M-tech) som jeg hadde slike felger på og synes det er noe av det stiligste du kan ha på en E46. Koster litt, men så er det også ordentlig kvalitet. 18" er ikke ubehagelig, men 19" kan bli litt hardt for mange. Heh, dem koster vel fra 12k og oppover, det var relativt dyrt Men hva om GS- Raptor, de er på kampanje nå, og koster 10k med falken dekk. Synes de var fine de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Følg litt med på bruktmarkedet så får du fine sett for 12-15.000 med gode dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Så GS er ikke noe bra, eller? Skal prøve å montere nytt ratt, blir kjekt å ha litt flere knapper i bilen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå