Gå til innhold

E36 316i 1992 - EU 2012 - SOLGT

scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Kort info:

KM ifølge speedo er 117 000, men jeg tviler på det stemmer. EU ok til 2012, ble byttet masse "drittjobb" ved forrige EU, som bremserør og hjullager.

I år byttet jeg Reg-reim, og komplett kamakselsats slik at bilen hverken tikker eller sperrer tidlig på turtall. Så denne går som den skal! Samt byttet jeg begge bærearmene foran, og litt annet snacks.

Bilen er ikke kostmetisk pen hverken utvendig eller innvendig, men den er relativt hel. Ikke noe rust i jekkfester, gulv eller bærende. Har blåst og flekka endel rundtomkring, så det ikke blir noe hull ut av det.

Bilen skal jeg ha 13 000kr for, er en knakanes god bruksbil som er i teknisk fin stand. God å kjøre og bruker lite suppe ved økonomisk kjøring. Overraskende tight, og er god å kjøre.

Som alle andre E36 med stoff-interiør er ikke dette av beste sort, kan få med komplett stolsats i en annen grånyanse hvis kjøper ønsker det.

Både sommer og vinterdekk er gode!

Bilder kommer, snarest.

Årsavg ok, ingen heftelser, billig forsikring. Kjøp og bruk, ikke skambud takk.

Magnus

Halden

45066867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder! som dere ser er den ikke noe fruktfat, ønsker ikke å gi inntrykk av det heller. Så her er en haug ærlige bilder.

Glemte å nevne sprekk i frontrute og at den kan subbe litt bak ( pga 9" felg ^^ ), sprekken er på passasjersiden så jeg legger aldri merke til den lenger, og subbinga kan enkelt løses ved å valse litt.

Samt er takluken silikonert igjen, ikke spesielt pent.

Bilen er konge bruksbil, pen langt i fra, men langt i fra pen :)

DSC_0102-1.jpg

DSC_0103-1.jpg

DSC_0104-2.jpg

DSC_0105-1.jpg

DSC_0106-1.jpg

DSC_0107-1.jpg

DSC_0107-1.jpg

DSC_0108-1.jpg

DSC_0109-1.jpg

DSC_0110-1.jpg

DSC_0112-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss, kom og hent. Hvorfor gidder du ? Toppen er nyoverhalt, ny regrem, kanalen er ikke rusta i filler og den har nye bærearmer.

Splitter nye piggdekk, splitter nye sommerdekk?

Ja jøss, 6000,-. DET skal du få den for.

Ikke gidd.

Klart, du kan få den for 9k hvis jeg får beholde sommerdekka. Da blir den levert på et sett slitte helårsdekk med 15 alu og et sett nye piggdekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senker prisen til 11 000kr.

husk hva som er inklusiv; Komplette stoffseter i lysegrå farge som trenger en rens, men de er hel strøkne ellers.

Motoren har ny kam, løftere, reg reim osv.

Nye bærearmer foran, nye sommerdekk, nye vinterdekk. Får jeg ikke 11 000kr så blir den hogd og skrota.

Bruk den et år, skru av de "bra delene" og skrot den, eller bytt rute og EU godkjenn den neste år og, det er neppe noe stress.

Ryker på finn.no til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...