e34<3 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Her er det nyeste glise mitt 255/30 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Stygge hjul, men feit bil ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34<3 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takker, Det er ikke det vanligste å se x5 felger på en liten e39 men jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Flott bil Har du bilder av understellet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34<3 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Nei ikje enda skal først ta og bytte litt i forstillingen så skal eg ta et par bilder under også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jaok Men vet du hvordan han tidligere eier/du fikk til 4 rør ut bak ? Trodde hjulbrønnen hang i veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34<3 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 ja det vet jeg kan ta bilde i løpet av neste uke vet ikke hvordan jeg kan forklare det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Ok fint, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Fin bil der ja men den skriker etter nye felger og orginale facelift baklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå