Gå til innhold

Tzunami/ubersimens e30 *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut litt bilder og info om e30'n som ble kjøpt inn for et halvt års tid siden. Den er ubersimen og min, og etter at motoren røyk for ca et halvt år siden har vi endelig fått ut fingern og byttet motor, eneste som mangler for å få den på veien igjen er radiator og mellomaksel, men det holder vi på å skaffe;)

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2006.01.11%2017:54:57

"nye" motorn klar

1000000523.JPG

Hjertetransplantasjon ferdig, oppkoblingen igjen

1000000601.JPG

1000000613.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske.

Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske.

Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen ;)

Pris og innfo? 318 eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på den i morgen med en kompis.. Han hadde en 325-aksling, så vi skal bytte litt deler og strekke litt så får vi det til;) så det er vel eneste pluss eksos som mangler før vi skal cruise rundt;) pluss å polere den da! Den er jo hvit/rosa i lakken nå:P egentlig knallrød:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke godkjent nei :/ men rust er det veldig lite av iallefall! :) utrolig lite til å være en så gammel bil som har stått stille en god stund! :P

Håper vi får den istand i dag! hadde vært kult å cruise rundt i den da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...