Tzunami Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Legger ut litt bilder og info om e30'n som ble kjøpt inn for et halvt års tid siden. Den er ubersimen og min, og etter at motoren røyk for ca et halvt år siden har vi endelig fått ut fingern og byttet motor, eneste som mangler for å få den på veien igjen er radiator og mellomaksel, men det holder vi på å skaffe;) "nye" motorn klar Hjertetransplantasjon ferdig, oppkoblingen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Hentet med radiator osv i dag fra erhnst, så skal få montert i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske. Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske.Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen Pris og innfo? 318 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Wuhu, første kommentar i tråden:p Det er en 316 orginalt, men bygd om til 320;) håper å få over 16k for den, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 hvordan går det her? fått tak på aksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Skal se på den i morgen med en kompis.. Han hadde en 325-aksling, så vi skal bytte litt deler og strekke litt så får vi det til;) så det er vel eneste pluss eksos som mangler før vi skal cruise rundt;) pluss å polere den da! Den er jo hvit/rosa i lakken nå egentlig knallrød:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 har som sagt en 320-aksling som jeg ikke trenger (foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Du hører nok fra meg i morgen om vi ikke får det til Ehrnst;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Du hører nok fra meg i morgen om vi ikke får det til Ehrnst;) Gokjent 320? Isåfall intrisert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Du hører nok fra meg i morgen om vi ikke får det til Ehrnst;) Gokjent 320? Isåfall intrisert:) og er det mye rust... Kremt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 26, 2011 Forfatter Share Skrevet August 26, 2011 Den er nok ikke godkjent nei :/ men rust er det veldig lite av iallefall! utrolig lite til å være en så gammel bil som har stått stille en god stund! Håper vi får den istand i dag! hadde vært kult å cruise rundt i den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Hvordan går det her da? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Nei du den står fortsatt stille den xD fikk aldri ut fingern og begynte på den:p så får vel ta den iløpet av uka en gang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 1, 2011 Share Skrevet September 1, 2011 Nei du den står fortsatt stille den xD fikk aldri ut fingern og begynte på den:p så får vel ta den iløpet av uka en gang;) det er nå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå