Jump to content

Recommended Posts

Posted

Legger ut litt bilder og info om e30'n som ble kjøpt inn for et halvt års tid siden. Den er ubersimen og min, og etter at motoren røyk for ca et halvt år siden har vi endelig fått ut fingern og byttet motor, eneste som mangler for å få den på veien igjen er radiator og mellomaksel, men det holder vi på å skaffe;)

Web%20Albums%20App%20Upload%20-%2006.01.11%2017:54:57

"nye" motorn klar

1000000523.JPG

Hjertetransplantasjon ferdig, oppkoblingen igjen

1000000601.JPG

1000000613.JPG

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Posted

Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske.

Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen ;)

Posted
Skal se om jeg får fikset mellomakslingen i morgen, så gjenstår bare lufting av clutch/brems og ny motorolje og frostvæske.

Ser desverre ut som at e30'n ryker snart, til fordel for å få økonomien i balanse igjen ;)

Pris og innfo? 318 eller? ;)

Posted

Wuhu, første kommentar i tråden:p

Det er en 316 orginalt, men bygd om til 320;) håper å få over 16k for den,

Posted

Skal se på den i morgen med en kompis.. Han hadde en 325-aksling, så vi skal bytte litt deler og strekke litt så får vi det til;) så det er vel eneste pluss eksos som mangler før vi skal cruise rundt;) pluss å polere den da! Den er jo hvit/rosa i lakken nå:P egentlig knallrød:p

Posted
Du hører nok fra meg i morgen om vi ikke får det til Ehrnst;)

Gokjent 320? Isåfall intrisert:)

og er det mye rust... Kremt;)
Posted

Den er nok ikke godkjent nei :/ men rust er det veldig lite av iallefall! :) utrolig lite til å være en så gammel bil som har stått stille en god stund! :P

Håper vi får den istand i dag! hadde vært kult å cruise rundt i den da :D

Posted

Nei du den står fortsatt stille den xD fikk aldri ut fingern og begynte på den:p så får vel ta den iløpet av uka en gang;)

Posted
Nei du den står fortsatt stille den xD fikk aldri ut fingern og begynte på den:p så får vel ta den iløpet av uka en gang;)

det er nå det :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...