Tzunami Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 haha har vært slapp med e30'n gitt xD men fant ut at den mellomakselen vi hadde var fra e36, så den passer ikke på midten, så da får vi riktig i morgen, pluss hjelp til å montere den så blir først valsing og div med e39'n, og så forhåpentligvis futt på e30'n også
spruddel Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Se her ja, utrolig hva jeg kommer over her Hadde den bare vært godkjent og kjørbar, så hadde jeg vært intressert Lykke til med skruinga
Tzunami Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 ENDELIG er den i garasjen! Klar til å mekkes, for nå orker jeg ikke mer surr:p
Tzunami Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Da er mellomaksling montert, eksos delvis montert, og er så godt som klar til å kjøres blir gøtt
Tzunami Skrevet September 11, 2011 Forfatter Skrevet September 11, 2011 Bilen er på veien igjen! endelig nå gjenstår det bare eksossveising, litt tilpassing her og der og kanskje en polish eller to kommer vel bilder etterhvert sykt gøy å kjøre gamle doningen igjen iallefall
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Ser jeg har glemt bort denne tråden litt, men det kommer noen bilder i morgen tenker jeg, eksosen er fikset, og har fått litt stuk på den nå, så skal få polert lett over den, så den er noe respektabel for bilder
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Her kommer to bilder fra dagen i dag;) fått bort litt mer rosafarge:p edit: sladding
tordah Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 på de siste bildene, prøvde du å sladde bort skiltene?
Michaelw Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 på de siste bildene, prøvde du å sladde bort skiltene? Tenkte på det samme selv der
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 Haha ble det så dårlig? prøvde å fikse det på mobilen, men har tydeligvis ikke klart det :S
Michaelw Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Haha ble det så dårlig? prøvde å fikse det på mobilen, men har tydeligvis ikke klart det :S Det du farga mest var allt annet en skiltet heheh Digger E39'n din !
Tzunami Skrevet September 25, 2011 Forfatter Skrevet September 25, 2011 da var det litt bedre jo takk michael!
M|Fjeld Skrevet September 25, 2011 Skrevet September 25, 2011 Flott e30 du har! Senk og litt mer polering så blir dette flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå