bmw-mads Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hei. har planer om og bygge om e30-en min til m3 med metall skjermer. hva må til for att jeg skal få på m3 bakskjermene på e30'n? må jeg bytte innerskjermer? eller kan jeg bygge ut de som sitter der? vis det er mulig så sparer jeg jo noen tusen: glassfiber skjermer er jeg ikke inntresert i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Må bytte innerlokari, ellers får du en stoooor glippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 så funker ikke og bygge ut innerskjermen vis du skjønner hva jeg mener.. vis man deler innerskjermen i 2 og legger imellom de 2 delene så sveiser isammen. Eks: som ett eksempel 4cm 1.2 mm plate imellom funker ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 det er bare dumt.jeg bygded om min e30 til m3. og bytte innerskjermene er den minste jobben. og det er ikke di som gjør att det drar vei med litt kr heller.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 okei da bytter jeg innerskjermer takk for svar ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå