thomashansen92 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hansen's orginale 316I ///Mtech Kan vurdere innbytte, kom med forslag.. KM-stand: 212000km Modell: 3-serie 98-modell sedan Motor: 316i-M43 Bensin 105hk Utv. farge: Cosmossvart Strøken orginal BMW 316i med M-pakke (sportsunderstell, M-sportratt, sportstoler i alcantara og stoff, sort taktrekk, M-aerodynamic pakke). EU-godkjendt t.o.m 2013. Rimelig i drift, ca 0.75l pr mil på blandet kjøring. Utstyrsliste: - Lettmet. felg sommer - Elektriske speil - Fjernstyrt sentrallås - Takluke - El. vinduer - Oppvarmbare seter - Delskinn alcantara sportstoler - ///M-interiør og eksteriørlister - ///M-sportsratt - Airbag foran - Sideairbager - ABS bremser - Startsperre - NYTT: 17" M5-felger (Bilder nederst på side 1) Oppgraderinger som er gjort siden sommeren 2011: - Rust og lakkbehandlet - Montert på chromegrill - Kjøpt ny tankmåler og tankrør Oppgraderinger som skal skje i nærmeste framtid: - Ny midtkonsoll m/ skinnmidtarmlene og koppholder (rop ut hvis noen selger brukt!) - Senkesett - Lydanlegg - M3-speil - Effektanlegg (noen ideer til hva som er bra til 316i?) - Hella angeleyes Bilen ble hentet i Stavanger, og va da på tur hjemmover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 NYE BILDER - Nypolert og lakkbehandlet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Gjerne kom med innslag og ideer om hva som kan gjøre bimmern stiligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Knallpen bil du har der Kansje noen andre felger hadde gjort susen Ellers så syns jeg bilen var skikkelig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Knallpen bil du har der Kansje noen andre felger hadde gjort susen Ellers så syns jeg bilen var skikkelig fin Takk for det Har akkurat bestilt meg noen strøkne men brukte 17" m5-felger, venter bare på å få de fraktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Sommerhjulene som sitter på nå (se bilder) selges! Fine 16" felger som sitter på. Kommer flere bilder av felgene etterhvert. Dekkdimensjon: 205-45-R16. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Knallpen bil du har der Kansje noen andre felger hadde gjort susen Ellers så syns jeg bilen var skikkelig fin Takk for det Har akkurat bestilt meg noen strøkne men brukte 17" m5-felger, venter bare på å få de fraktet! Ahh. ok. Da blir det bedre ja Sleng ut bilder når nyhjula er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Knallpen bil du har der Kansje noen andre felger hadde gjort susen Ellers så syns jeg bilen var skikkelig fin Takk for det Har akkurat bestilt meg noen strøkne men brukte 17" m5-felger, venter bare på å få de fraktet! Ahh. ok. Da blir det bedre ja Sleng ut bilder når nyhjula er på I will! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Knallpen bil du har der Kansje noen andre felger hadde gjort susen Ellers så syns jeg bilen var skikkelig fin Takk for det Har akkurat bestilt meg noen strøkne men brukte 17" m5-felger, venter bare på å få de fraktet! Ahh. ok. Da blir det bedre ja Sleng ut bilder når nyhjula er på Da var M5-hjula satt på! Blir vell litt senk når vinteren er over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Kjøp sort grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Kjøp sort grill Har egentlig sort grill med chrome-rammer.. Men har satt på chrome-pinner så alt er komplett chrome, måtte prøve det siden det fulgte med bilen Chrome-pinnene selges btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Pen bil Synes grillen skal være chrome slik som den er originalt, mens rillene inni skal være sort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Pen bil Synes grillen skal være chrome slik som den er originalt, mens rillene inni skal være sort! Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 En liten oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå