PenguiN- Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hvilke fordeler er det ved å gjøre dette ? Har jeg dette på min 525D 05 motor ?
BMWE39turbo Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Litt mer og renere luft og innsuget blir ikkje tilsota, ikkje skyt meg om eg tar feil..
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 TRF-Racing har skrevet et meget omfattende tråd om dette, som er sticky i Teknisk forumet. viewtopic.php?f=1&t=177720 Står litt om blending av EGR
Bchris Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 TRF-Racing har skrevet et meget omfattende tråd om dette, som er sticky i Teknisk forumet.viewtopic.php?f=1&t=177720 Står litt om blending av EGR Åja faen har jo begynt å lesa litt på den, men blei veldig masse, så tok ein pause å glømte heila greio Takk for tipset
lasseln Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 TRF-Racing har skrevet et meget omfattende tråd om dette, som er sticky i Teknisk forumet.viewtopic.php?f=1&t=177720 Står litt om blending av EGR Åja faen har jo begynt å lesa litt på den, men blei veldig masse, så tok ein pause å glømte heila greio Takk for tipset Er en god neve informasjon samlet i en tråd det ja, så tar litt tid, men er vannvittig mye nyttig info også, så absolutt verdt å lese
Bchris Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 TRF-Racing har skrevet et meget omfattende tråd om dette, som er sticky i Teknisk forumet.viewtopic.php?f=1&t=177720 Står litt om blending av EGR Åja faen har jo begynt å lesa litt på den, men blei veldig masse, så tok ein pause å glømte heila greio Takk for tipset Er en god neve informasjon samlet i en tråd det ja, så tar litt tid, men er vannvittig mye nyttig info også, så absolutt verdt å lese Absolutt godt lese stoff!
jacobsen91 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Kan vel kalle det for Terjes dieselleksikon:) er nok mange som har hatt mye nytte av den, så godt noen tar slikt intiativ
Bchris Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Kan vel kalle det for Terjes dieselleksikon:) er nok mange som har hatt mye nytte av den, så godt noen tar slikt intiativ En veldig god guide til diesel generelt, og spesielt om BMW's diesel motorer All ære til Terje for den fantastiske guiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå