Benhop Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Sliter med at airbag lyse lyser konstant! fra jeg starter til jeg stopper, dette irriterer fett av meg, har lest noe om en føler som står under passasjersete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Har en sensormatte under passasjer sete ja. Ta diagnose på ditt nermeste BMW verksted, så finner de feilen Kan også være en strekkvaier til en av sikkerhets selene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 jepp, får kjøra ein diagnose på an:). versta eg vett e feilmeldingar å lys så ikje ska vær der;). takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Er det en vaier som er gåen, så er det billig. Men sensomatta er litt dyr Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Har vel kanskje baksete sensor og, det har iallefall noen E36. er under baksetet i midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 bryr meg egentli ikje så¨mye om ka d kosta, bare d lyse forsvinne . men når det lyse betyr det at airbagane ikje fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Du kan kjøpe en sånn bypass sensor fra ebay da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Du kan kjøpe en sånn bypass sensor fra ebay da.. Men da vil vel ikkje airbaggen virka heller?... Man tar ikkje vekk en sikkerhetsfungsjon for uteseende sin del eller for å fjerne et irriterende lys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 har samme problemet i min e39, der er det sensormatta i passasjer sete, kosta meg 1000 lapp for ny på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Du kan kjøpe en sånn bypass sensor fra ebay da.. Men da vil vel ikkje airbaggen virka heller?... Man tar ikkje vekk en sikkerhetsfungsjon for uteseende sin del eller for å fjerne et irriterende lys... Vil fungere uansett, sensoren gjør at den registrere passasjer. Så vil poppe ut om u kræsjer, mde elr uten passasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Du kan kjøpe en sånn bypass sensor fra ebay da.. Men da vil vel ikkje airbaggen virka heller?... Man tar ikkje vekk en sikkerhetsfungsjon for uteseende sin del eller for å fjerne et irriterende lys... Vil fungere uansett, sensoren gjør at den registrere passasjer. Så vil poppe ut om u kræsjer, mde elr uten passasjer Aaaah, ja da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Du kan kjøpe en sånn bypass sensor fra ebay da.. Men da vil vel ikkje airbaggen virka heller?... Man tar ikkje vekk en sikkerhetsfungsjon for uteseende sin del eller for å fjerne et irriterende lys... Vil fungere uansett, sensoren gjør at den registrere passasjer. Så vil poppe ut om u kræsjer, mde elr uten passasjer Nope. Der tar du nok feil. Når lampa lyser så er hele airbag systemet utkoblet. Var ihvertfall den beskeden jeg fikk på GS når jeg hadde samme problem på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Les ovenfor, det jeg mente var med den greia tilkoblet så vil passasjersetet løses ut uansett... Bypass sensoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå