gallay Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Hello folkens. Tirsdag startet jeg turen min, fra Trondheim til Fredrikstad. Der fikk jeg ny bilen min 316 o4mod. Turen hadde startet tilbake, da på vei til første bensinstasjon skjønte jeg noe var galt med bilen. Motoren i lavere turtall slått seg av ved bremsing, så jeg ringte firmaet der jeg kjøpte den straks. Karen som jobber der sa at det var ok, siden bilen hadde stått en del og jeg fortsatt å kjøre. Der begynner eventyret: Så på vei til Trondheim slått den seg av 6-7 ganger, jeg føler at motoren får ikke nok turtall når jeg trykker på gasspedalen det tar en stund før den kommer opp i farta. Hva kan det tyde på? Ikke minst vei ujevnheter påvirker bilen når jeg bremser, det vil si en stygg veikant der jeg må bremse få bilen til å slå av motoren. Folkens kan noen si hva det er eller hva kan det være`? Jeg hadde tanker på at det var enten bensinfilter eller bensinpumpe. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Dårlig jording, pollen filter, sjekk at batteripolene sitter skikkelig festet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 hvordan kan jeg sjekke jording? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Forstår det slik at det skjer kun ved bremsing. Er ikke bremskraftforsterker styrt av vakum? I så fall kan jo en lekkasje føre til dette? Ellers vil vel en digonose avdekke evntuelle feil kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 På bmw senteret sa en kar at det ikke var 100% sikker de kunne finne feilen. Men som jeg har forstått så er det bensinpumpe gåen, skal bytte den i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Det er nok innløpstraversen i opphengskassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Det er nok innløpstraversen i opphengskassa. Og det vil si? noob i slike ting vettu, min første bil som jeg må passe self Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Sjekket pollen filter, den ser fint ut, aner ikke hva det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Sjekket pollen filter, den ser fint ut, aner ikke hva det kan være Jeg vet ikke hva det kan være, men pollenfiltere har ingenting med dette å gjøre. Og Kjexx kunne kanskje svart deg litt mer seriøst enn dette og ikke drive ap med deg: "Det er nok innløpstraversen i opphengskassa" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Det er nok innløpstraversen i opphengskassa. Dust Nå passet teksten i din avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Sjekket pollen filter, den ser fint ut, aner ikke hva det kan være Jeg vet ikke hva det kan være, men pollenfiltere har ingenting med dette å gjøre. Og Kjexx kunne kanskje svart deg litt mer seriøst enn dette og ikke drive ap med deg: "Det er nok innløpstraversen i opphengskassa" Sånn mister man trua på folk, hehe Men jeg bilen har blitt litt bedre nå, slår seg av et par ganger om dagen. Skal på diagnose til neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Diagnose kan være løsningen. Ellers får du prøve Bimmer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Får vel tåle en spøk vel. Jeg beklager om jeg har fornærmet noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Går bra med meg ja. Har slengt med leppa selv jeg og trodd at alle syntes det var like morsjomt. Bare litt dumt allikevel. Spesielt til ferske medlemmer som ikke alltid vet hva innløpstravers og opphengskasse er Har selv litt problem med det da. PS. gallay ikke gi opp du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Innimellom klarer jeg ikke la være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå