Gå til innhold

Hjelp med 316i

gallay
 Share

Anbefalte innlegg

Hello folkens.

Tirsdag startet jeg turen min, fra Trondheim til Fredrikstad. Der fikk jeg ny bilen min 316 o4mod. Turen hadde startet tilbake, da på vei til første bensinstasjon skjønte jeg noe var galt med bilen. Motoren i lavere turtall slått seg av ved bremsing, så jeg ringte firmaet der jeg kjøpte den straks. Karen som jobber der sa at det var ok, siden bilen hadde stått en del og jeg fortsatt å kjøre. Der begynner eventyret: Så på vei til Trondheim slått den seg av 6-7 ganger, jeg føler at motoren får ikke nok turtall når jeg trykker på gasspedalen det tar en stund før den kommer opp i farta. Hva kan det tyde på? Ikke minst vei ujevnheter påvirker bilen når jeg bremser, det vil si en stygg veikant der jeg må bremse få bilen til å slå av motoren. Folkens kan noen si hva det er eller hva kan det være`? Jeg hadde tanker på at det var enten bensinfilter eller bensinpumpe.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket pollen filter, den ser fint ut, aner ikke hva det kan være :(

Jeg vet ikke hva det kan være, men pollenfiltere har ingenting med dette å gjøre.

Og Kjexx kunne kanskje svart deg litt mer seriøst enn dette og ikke drive ap med deg: "Det er nok innløpstraversen i opphengskassa"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket pollen filter, den ser fint ut, aner ikke hva det kan være :(

Jeg vet ikke hva det kan være, men pollenfiltere har ingenting med dette å gjøre.

Og Kjexx kunne kanskje svart deg litt mer seriøst enn dette og ikke drive ap med deg: "Det er nok innløpstraversen i opphengskassa"

Sånn mister man trua på folk, hehe :lol:

Men jeg bilen har blitt litt bedre nå, slår seg av et par ganger om dagen. Skal på diagnose til neste uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg ja. :D

Har slengt med leppa selv jeg og trodd at alle syntes det var like morsjomt.

Bare litt dumt allikevel. [-X

Spesielt til ferske medlemmer som ikke alltid vet hva innløpstravers og opphengskasse er :lol:

Har selv litt problem med det da.

PS. gallay ikke gi opp du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...