Virtual Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Går bra her og, ikke fornærmet Jeg er enig i svaret til hao ( rettelse, siste svaret til hao ), men jeg mente at han kanskje trengte et bedre svar siden han var ganske ny her på forumet. Skjønner det er lett å rive seg med av og til
gallay Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Går bra med meg ja. Har slengt med leppa selv jeg og trodd at alle syntes det var like morsjomt. Bare litt dumt allikevel. Spesielt til ferske medlemmer som ikke alltid vet hva innløpstravers og opphengskasse er Har selv litt problem med det da. PS. gallay ikke gi opp du Hehe, nei da
hao Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Hold oss oppdatert da. Var et interessant problem. For oss i alle fall
gallay Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 nei ikke noe, tror jeg må vente til mandag. Men det kan hende at det er enten bensinfilter eller bensinpumpe, vet ikke enda
gallay Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Prøvekjørte du den ikke før du kjøpte den? Selvfølgelig, har jeg gjort det. Men feilen visste seg rett etter jeg hadde passert Oslo. Men de skal få ordne opp saken, det eneste jeg bør gjøre det er å bringe den på diagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå