Arizonapie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 (endret) Hei!Har no fått førstebilen på tunet! en e34 520m50 den har gått 270.000 med en motor som har gått 170.000!Det er en del som skal og bør gjerast på den, blant anna jekk festa må fiksast :S Korleis kan eg gjer det på en grei måte? Har ei Risting i bilen når eg kjem over 80 km/t og under ned bremsing. Trur det er felgane Og når bilen står på tomgang og i fri høyre eg en lyd en slags klirre lyd elns, men den forsvinner når eg tar inn clutchen Skal først fikse det her + anna rust. Så skal vi montere senk, kvite blinker, nye grøftelys, nye lykter på høgre side Så litt planer:Eg skal flytte til stryn og gå Bil skade lakk.Så eg satser på en heillakkering der i samme farge ->M5/ALPINA Frontfanger->M5 bakfanger->M5sideskjørt->schnitzer vinge me e30 flap ? Endret Mars 30, 2015 av Arizonapie
hanskr Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Greit utgangspungt de der Ristinga som du beskiver kan være alt fra endeledd, bremser, motorfester, hardykoplinga osv eller felgane å lyden du høyrer på tomgang er sansynleg vis utløysarlagere som e modent for utskifting
Arizonapie Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Takk for tips Er netopp bytta endeledd, støttestag å paralellstag.
Arizonapie Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Har fått starta so smått idag med å skifta til kvite blink og skifta ut den nærlys lykta som var sprekk i Syns det vart bra me kvite blinkers E det muli at det skal vær så styr å bytte den lykta? fekk fortalt at det va enklare om eg tok av fangaren Her er lykta som er sprekk i, litt vanskli å sjå pga blitsen
Arizonapie Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Noken som har noken tips til jekk festa ?
henfjel Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 få tak i noen som kan sveise og ønsk dem lykke til det er en jævelig jobb og sveise rundt der
Arizonapie Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 Kjører bilen mot stryn neste veke, der eg skal jobbe med den på verkstede på skulen, funka liksoim ikkje å jobbe på det heime :S
Arizonapie Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Har begynt å rette bulker å slipe Henta m5 fangere å sideskjørt ikveld så er på G no Bilder kjem iløpet av neste veke.
Arizonapie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Som sagt Har fått begynt på bilen no Sparkling på forskjerm Forskjerm Bruks bilen Lancer 1.3 Nonturbo
Arizonapie Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Når eg retta her Sprakk plata i døra :/ og inne i karmen, litt irriterande, men skal sveise det imåra håpa eg
Arizonapie Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Bilen var i lakk boksen idag. Har Grunna og hatt fyller på framskjerm Føler eg prater litt med meg sjøl her
Arizonapie Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Har kjøpt meg nye Felger, GS Goldline ET35 8*18. Skal til førde imårgå å hente litt deler på en delebil: Styresnekke, Skinner til fangere, lister på dører, sylindrer til panser, sideblinkers og senkfjøre
Arizonapie Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Eit lite bilde fra da vi tok ut delane frå delebilen Skruing med STIL!
Arizonapie Skrevet September 26, 2011 Forfatter Skrevet September 26, 2011 Har hatt dårleg med updates her no, men er komt langt på bilen! kjem bilder. Eg skal ha bilen i samme farge, men lurer litt på lister på m5 fanger? å taket? evt panser? Om eg skal ha anna farge der, har lurt på metallicsvart . Andre forslag ? som evt kan passe til bilens farge? Eg fekk lasta ned photoshop idag, men det var ikkje like enkelt som eg ville ha det til... må jo ha kurs for å kunne bruke det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå