Arizonapie Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Eg kjøpte fangarane brukt av en på forumet ! Er berre å høyre litt rundt så finner du
Arizonapie Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Har problem med å starte bilen me startmotoren.. Bilen starta på gir på sekundet og avogtil på starteren. Virker som den ikkje tenner når eg kinner? Starter slår inn..
Arizonapie Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Takketakk;)) er meget fornøgd sjøl
AHellem Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 kan det være dårlig batteri og/eller dynamo, som gjør at når startmotoren går, så er det ikke nok spenning til å gi tilstrekkelig gnist?
Arizonapie Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Hmm .. Er nytt batteri (75ah) så eg trur det skal være nok, og dynamoen lader :s Men om den er dårlig veit eg ikkje, går de Ann å måle det?
hanskr Skrevet August 15, 2012 Skrevet August 15, 2012 Hmm .. Er nytt batteri (75ah) så eg trur det skal være nok, og dynamoen lader :s Men om den er dårlig veit eg ikkje, går de Ann å måle det? Mål volten på batterei når bilen går ska ve fra 13,7 - 14,7 e optimal lading å om du har eit tang ampermeter so kan du måle kor mykje den levere og eller ta den ut so kan eg kjøre den i benken
Arizonapie Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Han sløkker seg avogtil rett etter den har starta? Kan de være noke me lading/ batteri/ strøm då? Skal prøve å måle batteriet iallfall , har kun multimeter
Arizonapie Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 Okei, men batteriet viser iallfall det som det skal, både når den er sløkt og når den går. Er du komt tilbake til førde`? Kunne du målt dynamoen då?
AMT RACING Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Tor Erik! Å måle lading gjer du enkelt aleine. Mål batteri spenning før du starter bilen. Start opp bilen og mål spenning på batteri da. Har du da over 13 volt lader den. Har du nytt batteri bør da vere rundt 14 v landing.. Spenninga vil stige til mer strøm det er på batteriet. Mvh Morten
AMT RACING Skrevet August 16, 2012 Skrevet August 16, 2012 Kva skjer når den stopper? Har du M20 eller M50 motor?
Arizonapie Skrevet August 16, 2012 Forfatter Skrevet August 16, 2012 M50. Den detter sakte ned på turtall. Om eg nappa i gassen, so hoste den seg sakte men sikkert nedover. Men Viss eg har prøvd å trillstarte å fekk ikkje hadde tilstrekkelig med bane.. Så hender det den starter på starteren, er som oftest då den dør rett etter den har starta
Arizonapie Skrevet August 17, 2012 Forfatter Skrevet August 17, 2012 Da fekk bilen seg eitpar daga i garasjen! Men er vel egentlig fortsatt ikkje blitt heilt klok på problemet om koffor den ikkje starta på starteren men på gir... Men ny Topp deksel pakning må til Anyways!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå