Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde lite ppeng då, hadde berre en dårlig jobb på statoil:P

Men viss du har noke no? såe ...

borte vekk alt samma :S mulig eg ha ein m50b25 å avsjå men med e36 bunnpanne .... :P

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

har vært til halden å henta meg en en 525 ia :)

skal no bygge 525en ned igjen til 520 og 520en opp til 525 :)

525en eg henta er en org 520 ia som er eu ok til februar 2015.

når vi var på tur å henta bil', bytta eg vekk en golf2 og en 316 mot en e34 525 ia :)

når vi hadde bytta bilane å lagt oss til søvn på hotellet er det noken som har brutt seg inn ibilane...

(s4en og 525en) stjelt 19"hypertrack og en shabby sub...

saken er anmeldt å vi satt på politistasjonen heile søndagen :) styr skal de vær

Skrevet

skjønte ikke helt hva du mente med ned igjen til 520 og opp igjen til 525 og det der :P

men faen så kjipt med innbrudd! drømmer om den gangen jeg kan ta noen på fersken for det og gi de en lærepenge! -.- ta de med hetten fast i hengerfestet og ta noe donuts! :P

Skrevet

525en eg henta var orginalt en 520IA så skal sette 520 motoren min inn i den :)

Så er den orginal igjen.... Så blir den kanskje en vinterbil elns? Er godkjent til 2015...

Så skal eg sette 525 motoren i 520en (den blå) :)

Vi håper på at politiet hjelper litt til å at de blir tatt, men er lite sannsynlig :(

Motorrommet er faresten grunnet og tectylert å blir lakkert i veka så starter eg så snart som mulig med motor bytte :)

Skrevet

jeg hadde begge deler, men pga tidsmangel og giddalaushet plukket jeg ikke det av før jeg vraket bilen :(...

nå skjønte jeg greiene med bilene dine :P men hvilken skal du beholde til slutt? 525en?

Skrevet

begge to :)

automaten blir en evt vinterbil :)

å bygger seff *gromm bilen til 525 :D så fortsetter den å bli sommerbil å gjort forskjellig stesj.. foreksempel coilover , m5 skinn, nye felger , nye lykter etc :) får den ikkje på vegen før 2014 pga lappen... så har no tida ;)

er penga som stoppa meg :)

Skrevet

En liten update!

Saken fra innbruddet er henlagt, som eg trudde! :I

Et lite bilde fra politistasjonen i Halden, IKKJE kvardags kost detta...

qx067y3s9e5y8uimkmao.jpg

MEEN motorrommet er lakkert og monteringen er begynt! :D

kwdlog86g06sdn53f7jv.jpg

erpi10l8g9f2rn6ikneg.jpg

8y38hsluj17quqrph3lw.jpg

jh5g8nvgs2hx8o7iosxt.jpg

Skrevet

Korleis trur dokke det blir å male blokka blå?

vil de sjå noldus ut? :S

Litt ide myldring om eg skal ha blå detaljer i motorrommet eller om eg skal gå for svart...

Blå batteri plate? blokk? toppdeksel??? :S

Skrevet

tror det ville sett bra ut! villa hatt bokken svart, og gjerne toppdekselet blått med svart på stripene og bmw logoen... vil se bra ut om du gjør det gjennomført og skikkelig! :D

Skrevet
Korleis trur dokke det blir å male blokka blå?

vil de sjå noldus ut? :S

Litt ide myldring om eg skal ha blå detaljer i motorrommet eller om eg skal gå for svart...

Blå batteri plate? blokk? toppdeksel??? :S

Bare si ifra hvis jeg skal fjerne dette. Men jeg har blå bil, svart motorromm og litt blå detaljer i motorrommet. Synes det passer ganske bra, og ser tøft ut :) Nå er ikke alt jeg har proff lakkert, men du ser vell sånn sirka ;)

5h2g85phiayddml31civ.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...