Arizonapie Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Ja eg var tenkt å ha sota blinker me sota front lykter Men eg veit iallfall e36 ser meget bra ut med sota frontlykter og oransje blinker i mørkefarger på bilen! So eg har tenkt det som eit alternativ, men hadde håpt noken ville photoshoppe litt til meg ))
Arizonapie Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Noken som har lyst på GS felger? goldline? Eg er begynt å tvile på de... Kom gjerne med forslag til andre felga som kan passe, er begynt å leite etter nye felga igjen xD Så viss noken vil bytte? kom gjerne med eit forslga jaaa
Ciedre Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Råfin blåfarge du har valgt. Med frykt for å fornærme noen, men jeg greier virkelig ikke å forstå hvorfor så mange synes at gule lys er fint
AHellem Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 veldig enig med deg Ciedre! Og ja! jeg er muligens intressert i goldline felger spørs pris... tror det er for dyrt for min lille lommebok uansett
Arizonapie Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Hehe.. eg har faktisk bestilit Gul og sota film Så får vi sjå ka vi hiver på etter Eu godkjenninga Eg hadde håpt på å bytte felga med noken helst 18". Viss eg skal selge hadde eg håpt på 3k
AHellem Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 3k er bare felgene uten dekk eller? har muligens noen 18" som jeg skulle kjøpe av en kompis... de er med dekk, og ser meget bra ut! kan sende deg bilde når jeg har vert å sett på de
Arizonapie Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 3k er uten dekk ja Send eit bilde du jahh
Arizonapie Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Skrevet Mars 31, 2012 Fikk en liten oppmuntring ipåsten igår Den pakken stod det koed på
AHellem Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 slike pakker er alltid kjekt! i hvertfall så lenge ikke regningen kommer sammen med pakken
Arizonapie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Sant det du kjedelig der det følger med faktura xD
Arizonapie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Eg har lystpå BORBET B felger , eller liknende om folk har eller har lyst å bytte i Gs felgane?
Arizonapie Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Bytta downpipe på en kompis sin e39 her endag! (520dd) Lav so innihelvette!
Arizonapie Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Noken som har shadowline lister til meg?? Bilen begynner å nærme seg klar og eg har enda ikkje fått tak på shadowline lister ( chrome listene er knekkt å helvette...
Arizonapie Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Fekk senkesett i pøøøsta på onsdag! Men bur i stryn så fekk ikkje henta før idag GLEDJE I HJEMMET! Det er eit lowtec 60/30 dempere og fjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå