Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eg var tenkt å ha sota blinker me sota front lykter :) Men eg veit iallfall e36 ser meget bra ut med sota frontlykter og oransje blinker i mørkefarger på bilen! :) So eg har tenkt det som eit alternativ, men hadde håpt noken ville photoshoppe litt til meg :)))

• Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noken som har lyst på GS felger? goldline? :D

Eg er begynt å tvile på de... Kom gjerne med forslag til andre felga som kan passe, er begynt å leite etter nye felga igjen xD

Så viss noken vil bytte? :) kom gjerne med eit forslga jaaa

Skrevet

Råfin blåfarge du har valgt.

Med frykt for å fornærme noen, men jeg greier virkelig ikke å forstå hvorfor så mange synes at gule lys er fint

Skrevet

veldig enig med deg Ciedre! :P

Og ja! jeg er muligens intressert i goldline felger :D spørs pris... tror det er for dyrt for min lille lommebok uansett :P

Skrevet

Hehe.. eg har faktisk bestilit Gul og sota film :) Så får vi sjå ka vi hiver på etter Eu godkjenninga :)

Eg hadde håpt på å bytte felga med noken :D helst 18".

Viss eg skal selge hadde eg håpt på 3k :)

Skrevet

3k er bare felgene uten dekk eller? :) har muligens noen 18" som jeg skulle kjøpe av en kompis... de er med dekk, og ser meget bra ut! kan sende deg bilde når jeg har vert å sett på de :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Noken som har shadowline lister til meg?? :D

Bilen begynner å nærme seg klar og eg har enda ikkje fått tak på shadowline lister :((

chrome listene er knekkt å helvette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...