Gå til innhold

Familiebilen E34 540i/6 Touring


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

samme som m5 bak 300x20mm

foran er det 302x28mm

m5 har 315x28

kaliper er lik foran på 540 vs m5, så trenger bare klaven for å "bygge" om så kaliper kommer lenger ut fra senter nav.

tidlige m5 3.6 har 300x10mm bak ikke ventilert, og litt mindre stempel i kalipper. men kaliperene passer fint over 300x20mm skivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste modellene M5 har vel 4-stemplet kaliper og 345x32mm skive fremme. Samme som 750?

stemmer det, men 750 er aldri levert med de bremsene.

750 er levert med 324x30 skiver og enkelstemplet eller 4 stemplet kalipper( den er ikke lik som m5 kaliper)

hadde 750 bremser foran på ene m5en, syns ikke det funket så godt, dog hadde eg org bremseklosser. så en bedre bremsekloss er nok å anbefale hvis du skal kjøre litt hardt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått titta litt etter nye felger til sommeren ;) sikkler fælt på Schmidt pc line, men disse er litt for dyre desverre.. så, har funnet Keskin kt1, men er litt usikker på hvordan disse hadde tatt seg ut på bilen.. funnet en del bilder, men er noe helt annet å se dem på egen bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det fins mye gromt på ebay.de til tider.

mk motorsport er fete, ikke mange som har. bred kant.

alpina til e31, de er litt bredere, 9 og 10,5x18, sitter som et skudd på e34, subbet ikke på alpinaen eg hadde for noen år siden.

oz futura, begynner og bli en del av de rundtom, men fet selvom.

hamann pg1 som eg har på min hvis du finner noen tilsalgs

ac schnitzer, en del og velge i der.

seff koster disse felgene en del kr, men skal du skille deg ut og ha noe ikke hvermansen har så blir det ofte sånn desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har titten en del på disse "Topp felga" men, som du sier så koster det sitt for slike felger.. men dette er bruksbil så tørr nesten ikke ha svindyre felger på den ;) var på nippet til å kjøpe noen ASC hjul som lå ute her for litt siden. men fikk "Heldigvis" vannskade i taket, så måtte bruke pengene på det !

men får se etter vinteren. blir vell å holde av litt penger fremover, å kjøpe noen felger med litt stil over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...