Gå til innhold

Pendlerbilen.. E65 sportx2 med 12x22" bak :)

Share

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg BMW igjen, heldigvis.

Kjørt rundt i varebil en periode etter E61'n men nå måtte jeg bare tilbake.

Blir noen mil om dagen på E18 så comforten i BMW var dypt savnet.

Bilen kjøpte jeg i Tyskland med 1 eier og veldig god dokumentert historikk.

Utstyrslisten var ubehagelig lang så den slipper dere å lese, heller fortelle med bilder.

Har fått på 22" felger men skikkelig kant og en bakfelg som er 12" bred som holder godt på 295/25-22 dekkene.

Montert trunklip spoiler og takvinge fra ACS.

Siden det er Shadowline byttet jeg til en svart (flat) grill som skal lakkes så fort jeg får en leppe som også skal til lakkern.

Ruter skal sotes og er på jakt etter en frontleppe - der er jeg veldi åpen for forslag.

Vil gjerne ha alpina men finner ingen til en grei pris.

7u8gsgckk27keite2haj.jpg

og8l7hupo9xgy8ovmty7.jpg

qd5acom4lcjp2enip08g.jpg

gyzv0e09lx387upi5trt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tøff mafiavogn! litt soting av vinduer helt fram nå så, også senk så blir det alldeles!

Takker. Rutene skal sotes asap men sliter litt med tidsklemma om dagen. Leter etter noen som kan gjøre det i Drammen da jeg jobber der men bor i Tønsberg.

Fikk ett tips om autoglass eller noe slikt så får ringe de til mandag.

Det er originalt sportsundersell på min så det er lite vits i å senke den. Hadde kanskje fått den ned 10mm til foran men bak er det passe/ikke avstand fra dekk til skjerm :)

Hvordan er det egentlig å senke denne med nye fjærer i forhold til all elektronikken? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker disse E65 veldig godt, og din var ett veldig godt eksempel, nydelig interiør, og felga var Rå :D

Ser du nevner at du vil sote rutene dine i Drammen område, ta kontakt med en som heter Mihail her inne, veldig dyktig kar som driver med soting og foliering av biler. Har nettopp sotet mine ruter foran, og ble kjempe fornøyd, lå på forskjellige filmer slik at jeg fikk dem jeg var mest fornøyd med. Og veldig rimelig pris, skriv på engelsk da han kommer fra polen mener jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker disse E65 veldig godt, og din var ett veldig godt eksempel, nydelig interiør, og felga var Rå :D

Ser du nevner at du vil sote rutene dine i Drammen område, ta kontakt med en som heter Mihail her inne, veldig dyktig kar som driver med soting og foliering av biler. Har nettopp sotet mine ruter foran, og ble kjempe fornøyd, lå på forskjellige filmer slik at jeg fikk dem jeg var mest fornøyd med. Og veldig rimelig pris, skriv på engelsk da han kommer fra polen mener jeg :)

Takker for tips. Har sendt han en melding så da får vi se hva vi får til.

Litt keen på å bruke en skikkelig film, 3M eller noe men det år man vel tak i uansett. Har lyst på litt mørke foran selv om sjansen for å bli stoppa er desto større men jeg har de elektriske solgardinene i siderutene i bakdøra så de bak blir ekstremt mørke, nesten helt svart..

Også må jeg få på en frontleppe!! TIPS??? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...