wicky124 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 om går på tråden om sjuern min så ser du par bilder av den leppa jeg snakket om. men tror det egentlig er en komplett fanger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Så det er DU som eier den bilen! Skikkelig tøff, har sett den rundt i byn! Yesch det er meg. Sett bilen din også men hvem er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 om går på tråden om sjuern min så ser du par bilder av den leppa jeg snakket om. men tror det egentlig er en komplett fanger.... Gidder ikke gå igjennom 59 sider da! Flyet går om 25 min så det utgår. Send heller ett bilde da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 siste par sidene.. men skal se om jeg finner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Den svarte US utgaven? Var fin den. I forhold til linjene på fangern kan det sikkert være en add-on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 http://www.vividracing.com/catalog/imag ... 5front.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 http://www.vertex-usa.com/images/BMW/7SeriesE/main.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Ja us stilen ja..den siste der så ut som en golf2 leppe som var bredda...men jeg liker ikke nedre del av original fangern..ser så...uferdig ut..spess med de bittesmå tåkelysene... Den sølvfarga var faktisk fin...pris på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Hva med denne da ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Der har vi den ja...er den vi har diskutert lenger opp...men ikke orket å poste bilde Men prisen på den fangern er rundt 2000dollar og da blir prisen fort litt for høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Ja us stilen ja..den siste der så ut som en golf2 leppe som var bredda...men jeg liker ikke nedre del av original fangern..ser så...uferdig ut..spess med de bittesmå tåkelysene... Den sølvfarga var faktisk fin...pris på den? 6000 usd for hele kittet, så ingen pris på kun leppe. Enig i at org e65 fanger er kjipe greier, ingenting som bygger fangeren sammen under tåkalysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 6000usd er litt drøy sum egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Fant noe til en rimeligere pris men frakten er uansett 2000,- så det blir en dyr leppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Jeg trenger noe vinterdekk til den. Noen som hjelper til med å skaffe 245/45-19 foran og 275/40-19 bak uten pigg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå