wicky124 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 bakfangern er iallefall ugly....men i den vinkelen så den bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Da var den solgt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Gratulerer med salg.. Gleder meg til å se den nye det er snakk om.. Er nok ikke så mange her inne som misliker den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takk det samme!, 8 dager så er den nye vogna her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Takk det samme!, 8 dager så er den nye vogna her.. Hehe.. deilig! Tar nok hvertfall 8uker før jeg får min.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Sånn er det når du er så kresen og skal ha splitter nytt hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 hmm... må få solgt min også snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 ny bil på gang wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Nei....eller.... ny livsstil lysten på en billigere bil..så snuser litt på e38/w140.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Spørs om det blir så mye igjen av mellomlegget da... En haugete E65 er vel ikke verdt rare greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Sier han med gammal merce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Da kom det endelig skilt på X5'n. Venter på skjermbreddere, aero dynamic kit fra BMW samt at 2011 look titanium nyrene skal på i kveld Ser etter sommerfelger/dekk om dagen men lurer på hva tolererer firehjulsdrift systemet av rulleomkrets forskjell fra foraksel til bakaksel? Noen som vet? Jeg har 255/50-19 foran og 285/45-19 bak, noe som i seg selv er 0,2% forskjell fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 0,2% tviler jeg har noen forskjell. Men jeg har hørt historier om biler som har oppført seg uheldig pga kombinasjonen antiskrens og forskjellig rulle dia ja. Forskjell på slitte dekk i samme dimensjon blir jo fort mer enn 0,2%, typ slitte bakdekk og mindre slitt framdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 ja kjøpte nettopp nye vinterdekk og da ble det 4 nye! men om jeg finner passende dekk med likt avvik som original dimmen så bør vel det gå trygt? vinterfelgene orginalt er 9" foran og 10" bak mens sommerhjula er 9,5" foran og 10,5" bak, prøver å holde rulleomkretsen med likt avvik foran og bak iht originalt.. Men drit kjipt om det skjer noe med fordelingskasse, drivverk eller noe sånt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå