Richie85 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 ja kjøpte nettopp nye vinterdekk og da ble det 4 nye!men om jeg finner passende dekk med likt avvik som original dimmen så bør vel det gå trygt? vinterfelgene orginalt er 9" foran og 10" bak mens sommerhjula er 9,5" foran og 10,5" bak, prøver å holde rulleomkretsen med likt avvik foran og bak iht originalt.. Men drit kjipt om det skjer noe med fordelingskasse, drivverk eller noe sånt da Hva står det av dimensjoner i døren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 samma det Richie, nå blir det 285/30-22 sommer OG vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hoho! Deilig.. heh.. Jeg klarer ikke velge farge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 grå med hvit folie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 grå med hvit folie Hm.. imorgen kl.9, så får jeg ta en avgjørelse.. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 med vinterdekk tror det blir RINSPEED sommerfelger hvis ingen har noe bedre forslag? Det er 5 eika og litt massive, pene SUV hjul i mine øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå