gkw89 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 gs har nok foringene... og du bruker bare endeledd for e36 =) det gjorde jeg... kjøpte nytt indre og ytre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 Her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 gs har nok foringene...og du bruker bare endeledd for e36 =) det gjorde jeg... kjøpte nytt indre og ytre Hvilke bærebruer bruker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 nå har jeg e36, men de er like som e30, skal montere e46 i løpet av vinter'n tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 nå har jeg e36, men de er like som e30, skal montere e46 i løpet av vinter'n tenker jeg Hva er forskjellen på e36 og e46 da? ser på koed at vanlig e36 har egene bærebruer og m3 3,0 og 3,2 har oså forskjellige.. mener å ha hørt at det er bruene fra 3,2 jeg må ha sammen med eksentriske foringer.. skulle tro det blir ett greit oppsett.. så da blir det coilover til e36 forran med justerbare topplager og vanlige e34 m5 bak.. vil ha fjæra på demperen og ikke på brua slik det er på e30 og e36... mulig jeg må bygge opp fjærtårnene bak for å få den lav nok da, men alt som er custom er kult:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 e46 bygger bredere hjulvidde, altså plass til mer sving... hehehe jeg også har fjær/demper i ett bak, og da måtte det moddes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 e46 bygger bredere hjulvidde, altså plass til mer sving... hehehejeg også har fjær/demper i ett bak, og da måtte det moddes kun bærebrua du bytter da? kanskje jeg skulle gå for det samme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 ja, blir kun det.. men i så fall må man lage ny festeanordning til linkarmen/stabstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Må vel lage til noe kraftigere stabstag en orginalt uansett:-) har målt stabstaget på en hyundai h1 4x4 og det skal la seg gjøre å få det til å passe.. det er 36mm:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 24, 2011 Share Skrevet August 24, 2011 hhaha... kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Da har jeg bestillt fullt m3 evo kit fra Rune Hansen motorsport:) m3 evo framskjermer høyre og venstre m3 evo bakskjermer høyre og venstre m3 evo sideskjørt høyre og venstre m3 evo frontfanger m3 evo bakfanger m3 takkonsoll m3 Koffertlokk m3 panser Skinne til bakfanger Skinne til bak frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 får passe på å ikke punge hjula nå da med glassfiber skjermer henta sjøl glassfiberpanser idag så dæven, veier ikke no jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 får passe på å ikke punge hjula nå da med glassfiber skjermer henta sjøl glassfiberpanser idag så dæven, veier ikke no jo Skal lage skikkeli innerskjermer i blikk så dem ikke knuses ved pungtering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 da blirre gull... vurderer å kjøpe stålskjermer med en gang jeg men blir MYE jobb å få det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 da blirre gull... vurderer å kjøpe stålskjermer med en gang jeg men blir MYE jobb å få det på Tenkte på stålskjermer selv, men synes det blir for mye jobb og i tilleg er dem mye dyrere.. Fort gjort å få skader på bilen på banekjøring og da er det greit at delene kan byttes ut enkelt og billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå