oxygaxe Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Vet du om orginalrørene til e30 er romme til å føde fuel til 5-6-700hk? eller bør jeg legge opp nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Vet du om orginalrørene til e30 er romme til å føde fuel til 5-6-700hk? eller bør jeg legge opp nytt? skulle tro det ja.. om du kobler fra trykkslangen så tømmer jo pumpa tanken på 3-4 min så det er jo grei kapasitet.. Men jeg skal legge opp nye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Kjeringa har bestemt at denne fargen skal vi ha. Candy red:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 D bli heilt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Da har jeg fått prøvemontert e36 m3 forstilling.. skal kjøpe nye coilovers, camberplater/tårnlager og bærebruer så blir det bra:) Liker ikk å montere brukte deler.. nybygget bil skal ha nye deler:) Har også fått fatt i noen tøffe felger som jeg skal ha gateslicks på til "time attack" osv:) ACT felger i 16" har stått på en alpina b9:) blir 255 bak og 235 forran:) Venter bare på m3 kittet nå så jeg får prøvemontert og tilpasset det:) 315x28 mm skiver forran. Kalipper med "M/// Logo":) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.e30 Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Grunnflate på 168kvadrat og overetasje med 100kvadrat burdet holde til mitt delelager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Ser bra ut steffen, vi skal nok få det litt morro til neste sommer:-D Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Candy-rød han faktisk Det satt jeg faktisk og tenkte på her en kveld, om hvordan det blir seende ut på E30.. Gleder meg VIRKELIG til den lakken kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 9, 2011 Forfatter Share Skrevet September 9, 2011 Etter et søk på google fant jeg dette bildet da.. Min blir bare bredere og lavere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2011 Share Skrevet September 9, 2011 Giftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 skall følges med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 I Morgen skal jeg legge ut bilder av "Beistet" Så får dere inntrykk av hvordan den blir:) Jeg sier bare en ting! SKAM RÅTT!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 da gleder vi oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 da gleder vi oss + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Noen som venter på Bilder? Her kommer dem:) Har bare gjort en prøvemontering så for de av dere som lurer så skal bruntapen bort Ganske grovt bygget dette kittet så jeg har bestemt meg for å bare montere skjermene med poppnaggler og gjøre bygget grovt.. blir sikkert mye skifting av skjermer fangere og skjørter fremover så da er det best at det er lett og montere/Demontere. Blir hurtigkoblinger på frem, bakfanger, bagasjelokk og panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå