Monica 325i Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 flott bil, å ikkje minst motor! gratulera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Ikke kjøpt carbon nyrer. Det ser så jævela jalla ut. Kjøp sorte matte nyrer. Det blir pent. Når det gjelder de andre carbon delene, synte jeg personlig at det også det ser jalla ut når det ikke er lakkert i bilens farge. Men folk er forskjellige.. Flott bil, med flott motor. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 får se ka det blir til. har vertfall bestilt felger som eg kanskje får imorra. blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 lurer da på om jeg har non projector lys? har xenon i kjøre lys og vanlig i parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 da har du prosjektor lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 kjøpt inn svarte nyrer, svarte splittere, angel eyes og led skilt lyspærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 1, 2011 Forfatter Share Skrevet September 1, 2011 m3 diffusor til mtech2 kjøpes. helst ikke i carbon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 kjøpt inn svarte nyrer, svarte splittere, angel eyes og led skilt lyspærer, csl look spoiler og svart/hvite emblemer til panser og bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 leter etter senk med bra kvalitet som ikk koster for mye. 40/30 vil senke kor mye med m-understell eller kor mye vil folk anbefale (skal brukes til daglig bruk året rundt, vil ikk ha prob med humper osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Oppdatert s1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 noen i hordaland/rogaland har erfaring med å montera angel eyes til facelift versjon? og evt hvor får man kjøpt? hvite/"blå xenon"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Til salgs grunn huskjøp. Se mer under biler til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Lett kjøpt den om jeg ikke hadde hatt M3'en! Men du er vel ikke interessert i bytte skjønner jeg :/ Nøyaktig slik bil jeg er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå